El tren xàrter que trasllada a la plantilla del Llevant UD juntament amb nombrosos aficionats que van fer costat a l’equip en la victòria decisiva en El Cultivable, Burgos, que va assegurar l’esperat ascens a Primera Divisió, va eixir passades les 22.30 hores de l’estació burgalesa. L’arribada a València està prevista per a les 2.30 de la matinada.
Les celebracions en El Cultivable van provocar un xicotet retard en l’eixida del tren, tanmateix, això no va minvar l’ambient festiu. Dins del comboi, els càntics i l’eufòria dels jugadors competien amb l’alegria i entusiasme dels aficionats levantinistes que els acompanyaven en el viatge de retorn.
La festa en el tren
Pablo Sánchez, president del Llevant UD, es va unir a la festa dins d’un dels vagons, brindant amb els seguidors per este assoliment que representa el sext ascens del club a la màxima categoria del futbol espanyol. Les botelles de xampany circulaven entre els presents, incrementant la celebració col·lectiva.
Celebració a València
Des del moment en què es va confirmar l’ascens, milers de seguidors a València es van congregar en la Font de les quatre Estacions per a festejar la victòria. S’espera que alguns jugadors s’unisquen a la celebració en este emblemàtic punt després de l’arribada del tren a la ciutat. No obstant això, la celebració oficial està programada per al dilluns a la vesprada-nit, on l’equip i els seus seguidors continuaran commemorant este històric esdeveniment.
Un nou repte per al club
Este ascens marca una nova etapa per al Llevant UD i els seus aficionats, un moment d’alegria que revitalitza les esperances del club valencià en la Primera Divisió, a més d’enfortir la unió entre l’equip i la seua fidel afició.