ALACANT, 22 (EUROPA PRESS)
Els concerts de ‘LOS40 Summer Live 2024’ van congregar este diumenge a més de 9.000 persones al Campello durant les més de tres hores en les quals es va desenvolupar la cita musical, que va comptar amb artistes com Álvaro de Luna, Abraham Mateo, Chiara Oliver, Ruslana o Paula Koops.
Veïns i visitants del municipi van tornar a rebre un any més amb els braços oberts la gira, que compta amb el patrocini de l’Ajuntament del Campello, a través de la Regidoria d’Esdeveniments que dirigix Marisa Navarro, segons ha indicat el consistori campellero en un comunicat.
Els artistes més importants del moment es van pujar a l’escenari de més de 18 metres d’altura i van oferir les seues actuacions davant d’un públic majoritàriament jove, amb més de 9.000 persones, segons l’organització, en un esdeveniment que es va desenvolupar sense incidents destacats.
Entre els artistes que van passar per l’escenari del Campello es trobaven Álvaro de Luna, Abraham Mateo, Chiara Oliver, Ruslana, Paula Koops, J Francis, LaBeba, Pol Granch, Marlon i Noan. Per la seua banda, el dj de LOS40 Óscar Martínez va ser l’encarregat de presentar el xou i va acabar com dj de l’esdeveniment.