L’entrenador de l’Elx, Eder Sarabia, ha declarat que el club està en la busca de reforçar la seua plantilla en totes les posicions possibles durant el mercat d’estiu. Esta iniciativa es dona després del recent ascens de l’equip a LaLiga, la qual cosa incrementa la necessitat de comptar amb una plantilla competitiva per a afrontar els reptes de la primera divisió.
Declaracions després de la derrota
Sarabia es va expressar després de la derrota 2-0 davant l’Hèrcules, el primer partit de la pretemporada, emfatitzant que el club vol millorar i és conscient de la importància de sumar jugadors de qualitat. Fins a la data, l’Elx ha concretat quatre fitxatges i està interessat a sumar un tercer porter que acompanye a Dituro i Iturbe, este últim provinent de l’Atlètic de Madrid.
“Estem tranquils amb els dos porters i amb Owen, un canterano, però la idea és comptar amb un altre portera”, va comentar Sarabia al respecte. A més, va deixar clar que busquen jugadors que encaixen en el projecte i que puguen aportar millores i major competitivitat a la plantilla.
Noves incorporacions i valoracions
Jugador destacat
Entre les noves incorporacions destaca Álvaro Rodríguez, davanter hispà-uruguaià que encara no ha debutat, però que desperta grans expectatives. Sarabia va destacar que és un jugador amb present i futur, conegut de la seua etapa al Castella, i que aporta energia i il·lusió a l’equip.
Defensa de les recentment fitxades
El tècnic també va defendre l’actuació de les seues recents contractacions, especialment la d’Alejandro Iturbe, malgrat rebre dos gols en l’últim partit, un per un error en el rebuig. Considera que estes experiències negatives són valuoses per a aprendre i millorar.
Opinió sobre la derrota
Respecte a la derrota davant l’Hèrcules, Sarabia va reconéixer que encara que no agrada perdre un derbi, este resultat servirà perquè l’equip experimente, millore i guanye competitivitat cara a l’inici oficial de la temporada. Va ressaltar que el rival va mostrar més fam en diversos aspectes i que els jugadors del filial no van estar a l’altura esperada.
Perspectives sobre la pretemporada
El tècnic va opinar que les pretemporades solen ser irregulars i s’usa este tipus de partits per a ajustar detalls. A més, va anticipar amb il·lusió el pròxim enfrontament en el Martínez Valero davant l’Hèrcules, on confia en una major competència i millor rendiment davant l’afició local.
Metes per a la temporada
Per a concloure, Sarabia va establir com a meta continuar millorant durant la pretemporada i acumular càrrega física per a arribar en condicions òptimes al començament de la campanya 2025. Segons les seues paraules, un bon equip i l’augment del nivell en accions clau permetran gaudir d’una temporada exitosa en LaLiga.