10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Dos ferits i una dona atropellada en dos accidents en la Plana Baixa

 

Dos hòmens han resultat ferits este matí de dimecres després de patir un accident de tràfic en la CV-20, en el terme municipal de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

L’accident, entre un cotxe i un camió, s’ha produït cap a les 9.20 hores d’este matí. En rebre l’avís, el CICU ha mobilitzat una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha hagut d’assistir a dos hòmens.

 

Un dels ferits, de 27 anys, ha hagut de ser atés per politraumatismes; l’altre, de 47 anys, ha patit una ferida en el cap. Els dos hòmens han sigut traslladats, més tard, a l’Hospital de la Plana.

 

 

 

Atropellen a una dona en la Vall d’Uixó

Una dona, de 41 anys, ha sigut atropellada per un cotxe este dimecres pel matí en l’avinguda de les Corts Valencianes de la Vall d’Uixó, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el CICU. L’accident s’ha produït cap a les 9.10 hores. 

 

El CICU ha mobilitzat una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic ha hagut d’assistir a la dona per traumatisme abdominal. La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital La Plana de Vila-real, una volta estabilitzada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real tanca 2025 amb nota en Lliga i amb ensopegades en Champions i Copa

El club ha sigut un dels més sòlids de l'any en Lliga, però ha encadenat eliminacions en Copa i una fase de grups de Champions sense victòries.

La Banda de Música de Teulada es porta més de 21 milions amb el quart premi 25.508

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada ha sigut agraciada amb 21,18 milions en estar abonada al 25.508, segon quart premi, venut en Moraira i Manises.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana amb Alacant com a gran afortunada

El 90.693 ha repartit 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, amb 10 milions venuts a Alacant. La resta s'ha distribuït entre Alzira, Gandia, Manises i altres punts.

València Basket es posa a prova davant Baskonia en l’Eurolliga

El València Basket afronta davant el Baskonia un examen de recuperació física i mental després de dos derrotes seguides. La defensa sobre Howard i el control del ritme marcaran el dol.

Bernabé destaca que les ajudes del Govern a la DANA en la Comunitat Valenciana superen 9.000 milions

L'Executiu ha destinat més de 9.000 milions a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana, a un ritme de 21,5 milions al dia. Bernabé subratlla 217 visites en 14 mesos, el 100% de transferències a infraestructures municipals i el 98,3% d'expedients del Consorci resolts.

Un jubilat de l’Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Un extreballador de 73 anys de l'Hospital de Sant Joan ha repartit 150 dècims del tercer premi 90.693 entre excompanys, sobretot zeladors i auxiliars. El repartiment suma 7,5 milions i cada dècim deixa 48.000 euros nets.

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.