13 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Gandia celebra en el Palau Ducal dels Borja el tradicional sopar de Fira i Festes

 

El Palau Ducal dels Borja de la localitat de Gandia, la capital de la Safor (València), finalitza el seu calendari nocturn que va iniciar el mes de juliol i que per primera volta s’ha perllongat durant el mes de setembre. La fita que posa fi als tres mesos de programació és el Sopar de Fira i Festes del dissabte 3 d’octubre.

 

El 2020 està sent un any un tant especial, i a pesar de què enguany no es podrà disfrutar de les festes patronals de Gandia, el Palau Ducal dels Borja t’oferix l’oportunitat de celebrar el seu ja tradicional sopar de Fira i Festes amb totes les mesures de seguretat i higiene.

 

El sopar tindrà lloc el 3 d’octubre a les 21:30 hores en l’emblemàtic Pati d’Armes del Palau Ducal, casa a on va nàixer el mateix patró de Gandia, Sant Francesc de Borja. La vetllada estarà amenitzada per música àrab en directe a càrrec del grup Al Ibi.

 

El menú del sopar té un preu de 40 euros per persona i va a càrrec del restaurant Molí Canyar. Les entrades es podran adquirir a través d’esta web i per a més informació es pot telefonar al 96 287 14 65 o a través del correu electrònic visites@palauducal.com.

Últimes notícies

Cano afirma que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano ha assegurat en la WTM de Londres que el president en funcions continua al capdavant i que el PP mantindrà el full de ruta. Reivindica sostenibilitat, innovació i cohesió territorial en turisme, amb xifres rècord, i marca distàncies amb el Botànic

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta