El govern de Gandia posa en marxa cinc noves borses de treball

 

El regidor delegat de Govern Interior i Coordinació Administrativa de Gandia, Jose Manuel Prieto, ha informat este matí de dilluns que ja han sigut publicades en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) les bases i la convocatòria de cinc noves borses de treball i els seus corresponents processos selectius per a places d’arquitecte tècnic, infermer, enginyer tècnic industrial, enginyer tècnic d’obra pública i tècnic auxiliar d’informàtica.

 

Les bases poden ser consultades en el web municipal de la capital de la Safor (València) www.gandia.org, el tauler d’anuncis del consistori i en el Butlletí Oficial de la Província. Les sol·licituds s’han de presentar en la seu electrònica.

 

Sobre esta mesura, Prieto ha destacat que el govern municipal pretén reforçar la plantilla en un moment a on «hem d’apostar per les inversions i el desenvolupament municipal. Es tracta de perfils relacionats amb l’enginyeria i l’obra pública però també amb la digitalització i la modernització per a impulsar definitivament la digitalització de l’administració».

 

«És important que posem en marxa els processos de selecció, ja que donem una oportunitat als ciutadans de Gandia en forma d’ocupació pública per a impulsar des de l’administració noves oportunitats laborals», ha destacat l’edil, qui ha recordat que estos processos s’afegixen a altres ja posats en marxa com el de nous agents de la Policia Local i altres processos que van quedar paralitzats per la declaració de l’estat d’alarma.

 

«Seguirem treballant per a que els ciutadans de Gandia tinguen una oportunitat en estos moments difícils però sobretot per a conseguir que la nova normalitat arribe a la nostra ciutat amb totes les condicions i permeta tornar a generar economia i llocs de treball», ha conclòs Prieto.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.

El PP defén com a àmbit privat la votació de la confraria de Sagunt que exclou a les dones

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a rebutjar la participació de dones en les processons de Setmana Santa. El PP defén que és una decisió privada, mentres PSPV i Compromís la consideren un veto discriminatori.

Pérez Llorca demana resoldre l’exclusió de les dones en la Setmana Santa de Sagunt

Juanfran Pérez Llorca defén que l'exclusió de les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha de solucionar-se, apel·lant al diàleg i a la igualtat.

Minut de silenci en la Generalitat per l’assassinat de la xiqueta Ainhara a Torrevieja

La Generalitat i les principals institucions valencianes guarden un minut de silenci en repulsa per l'assassinat de la xiqueta Ainhara, presumptament lligada a un cas de violència vicària a Torrevieja.

Pérez Llorca enaltix el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca reconeix el virtuosisme, la personalitat artística i el compromís social de Rafael Serrallet, primer músic valencià a aconseguir un Grammy Llatí.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou l'entrada de dones, després d'una votació amb àmplia majoria en contra, la qual cosa posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i obri la porta a una possible batalla judicial.