15.7 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Identifiquen a deu persones que participaven en una festa d’aniversari en Utiel

 

Agents del Cos de la Policia Local d’Utiel, en la comarca de la Plana d’Utiel (València) i de la Guàrdia Civil, han identificat a deu persones que participaven en una festa d’aniversari celebrada en la localitat.

 

Els fets van tindre lloc el dissabte 23 de gener en un edifici situat en el llogaret de les Cases d’Utiel, a on es va celebrar la festa d’aniversari d’un dels participants.

 

La investigació policial es va iniciar arran de la publicació de vídeos i fotos de la festa en una xarxa social, en les s’observava als participants en la celebració incomplir les normes sanitàries dictades per les autoritats competents per a lluitar contra la pandèmia de la Covid-19.

 

Els agents van identificar i van alçar propostes de sanció als assistents. Les persones identificades són majors d’edat de diferents poblacions de la comarca i s’enfronten a denúncies d’entre 601 i 30.000 euros.

 

La Policia Local i l’Ajuntament d’Utiel han fet una crida a la responsabilitat per a evitar que tornen a produir-se esta classe de fets, que, han recordat, «infringixen l’actual normativa covid i suposen un greu risc per a la salut de la ciutadania».

Últimes notícies

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.