16.8 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Un incendi en un garatge comunitari causa greus danys materials en Castelló de la Plana

 

Efectius de bombers han sufocat este dilluns un incendi declarat en un garatge comunitari d’un edifici situat en el carrer de Museros de Castelló de la Plana, que ha provocat danys materials de consideració a dos cotxes i a una moto. La intervenció dels bombers ha evitat que les flames es propagaren a altres vehicles.

 

En concret, dos dels tres vehicles afectats han quedat greument danyats i, d’altra banda, el pàrquing s’ha omplit d’un fum negre espés que ha requerit de la ventilació del garatge durant dos hores, ha detallat l’Ajuntament de la ciutat en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 16.30 hores, quan alguns veïns han alertat al Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències 092 que eixia fum negre de la porta d’accés d’un garatge comunitari. Fins al lloc s’han traslladat patrulles de la Policia Local els agents de la que, en vore les dimensions de l’incendi i l’intens fum que generaven les flames, han procedit a tallar la circulació de cotxes i el pas per als vianants en el tram del carrer afectat per l’incendi.

 

Es desconeixen les causes de l’incendi

Als pocs minuts també han arribat al lloc dels fets els bombers municipals, que han desplegat una línia d’aigua i han procedit ràpidament a l’extinció de les flames que afectaven íntegrament un cotxe i a una moto. La visibilitat nul·la dins del garatge i les altes temperatures dins del pàrquing han dificultat les faenes d’extinció del foc. A demés, a causa de la forta càrrega tèrmica conseguida per les flames, un segon cotxe també s’ha vist afectat per l’incendi i ha registrat desperfectes en la seua carrosseria.

 

El foc s’ha iniciat per causes que es desconeixen de moment i, a causa de l’intens fum negre després per la combustió dels cotxes, els bombers municipals han hagut de prolongar les faenes de ventilació del garatge durant dos hores.

 

Finalment, cap a les 19.00 hores, s’ha donat per extingit l’incendi, en l’extinció del que han participat nou bombers, dos caps i un sergent cap d’eixida. Quant a mitjans materials, s’ha usat una autobomba, un vehicle autoescala i tres vehicles lleugers.

Últimes notícies

Els bombers combaten un incendi en una fàbrica de pells a Elda

El foc, amb 'flames molt altes', afecta a tota la nau de pells i adobats en la Finca Lacy. S'han mobilitzat 14 dotacions i es registra gran fum.

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.