25.3 C
València
Diumenge, 4 maig, 2025

Kiat Lim relleva a Layhoon Chan en la presidència del València Cf

[the_ad_group id="6669"]

Layhoon Chan: “Em complau passar el testimoni a Kiat Lim, fill del nostre màxim accionista, en una clara afirmació del compromís continu amb el club i el seu futur”

BARCELONA, 3 (EUROPA PRESS)

- Advertisement -Telegram València Diari

El fins ara conseller del València CF Kiat Lim, fill del màxim accionista del club, Peter Lim, serà el nou president de l’entitat a partir del pròxim dimecres 5 de març en substitució de la fins ara presidenta Layhoon Chan, que assegura que amb este relleu la família Lim confirma el seu suport al club de Mestalla.

“El Consell d’Administració del València CF es complau a anunciar el nomenament del Sr. Kiat Lim com a nou president del club, càrrec que assumirà oficialment el 5 de març del 2025”, va anunciar el club valencianista en un comunicat.

Kiat Lim exercix com a conseller del València CF des del 2022 i assumix esta nova responsabilitat com a president i màxim dirigent en un moment “clau” per a l’organització de l’entitat ‘che’.

“El seu nomenament demostra un ferm compromís a llarg termini amb el club i reforça l’aposta del club amb l’estabilitat i la construcció d’un projecte sòlid per al futur”, va assegurar l’entitat.

En la mateixa nota de premsa, des de Mestalla mostren el seu “sincer agraïment” a Layhoon Chan per la seua “dedicació, esforç i lideratge” durant els seus dos diferents mandats com a presidenta del club.

“Em complau passar el testimoni a Kiat Lim, fill del nostre màxim accionista. Este nomenament és una clara afirmació del compromís continu amb el club i el seu futur. També volguera expressar el meu més sincer agraïment als nostres afeccionats i a totes les persones properes al club pel seu suport durant el meu temps en este càrrec”, va expressar Layhoon Chan.

Finalment, el València CF assegura que després d’este canvi en la presidència de l’entitat mira al futur amb “optimisme”, reafirmant el seu “compromís amb els afeccionats i el desenvolupament de l’entitat”.

Últimes notícies

Detinguts quatre hòmens per agredir sexualment en grup una dona en la platja de la Malva-rosa

La detenció s’ha produït a les 7.30 h d’este diumenge prop de la discoteca Akuarela

Qui és qui en la causa judicial sobre la gestió de les inundacions

Una jutgessa, dos investigats, més de 250 testimonis i 40 acusacions en el procés penal per la DANA del 29 d’octubre

Un xiquet de 3 anys, ferit lleu en ser atacat per un gos a Oriola

El menut ha sigut traslladat per una SAMU al centre de salut

Els bombers rescaten tres persones a Benigànim, l’Alcúdia se Crespins i Xulilla

Dos dels tres evacuats són ciclistes i han patit diverses ferides

Mor un motorista de la Vall d’Uixó en col·lidir amb un turisme el conductor del qual ha donat positiu en cocaïna

L’accident ha deixat també una persona ferida greu traslladada en helicòpter a Saragossa

Investigadors valencians creen unes gominoles amb vitamines i minerals per a combatre carències nutricionals

Un equip de la UPV, junt amb universitats d’Itàlia i la Xina, desenvolupa llepolies impreses en 3D

Emergències activa l’alerta groga per tempestes a quasi tota la Comunitat Valenciana

Aemet preveu pluja acumulada de fins a 20 l/m² i possibilitat de granís en diverses comarques

Un jove mort a ganivetades i el seu germà, de 17 anys, ferit greu en una baralla a Natzaret

Més de 100 familiars de les víctimes col·lapsen les urgències de la Fe i clamen venjança