27.6 C
València
Divendres, 13 juny, 2025

L’acudit de Matías Prats en connectar amb una reportera

Matías Prats ho ha tornat a fer. El conductor de ‘Antena 3 Notícies’ durant els caps de setmana ha inclòs un acudit en la escaleta per a donar pas a una companya que estava cobrint els problemes de subministraments que una petita localitat de Castella i Lleó estava sofrint.

- Advertisement -Telegram València Diari

Fins esta localitat es va desplaçar la redactora

En Rabanales, un poble de Zamora que no té connexió a internet estable, una de les frases que més s’escolta és la “d’apagat o fora de cobertura“. Per este motiu, les coses més quotidianes es converteixen en impossibles i en una ocasió que el mític presentador de televisió Matías Prats no podia deixar escapar per a un dels seus coneguts acudits o jocs de paraules.

Així pues, Matías Prats va jugar amb el tema central del vídeo al qual donava pas per a dirigir-se a la reportera que estava en el lloc del reportatge: “Hem enviat a una de les nostres reporteres més comunicatives, Silvia González, explica’ns, no et talles“. Amb esta senzilla i elegant frase, el presentador d’Antena 3 Notícies Cap de setmana va aconseguir treure un somriure a la seua casa a més d’un i, en esta ocasió, ens quedem amb les ganes de veure la reacció de la seva companya Mónica Carrillo, ja que no apareixia en el pla.

Un acudit que ja circula per les xarxes socials

Una clara al·lusió als talls de subministrament que afecten els veïns d’esta localitat. Cal recordar que no és la primera vegada que Matías Prats inclou acudits d’este tipus. El passat estiu, el periodista no va tenir objecció a titllar a Múrcia i Còrdova com “l’avantsala de l’infern” a causa de les altíssimes temperatures que es registraven en estes zones.

Este últim acudit ja circula en xarxes. Un gran moment que la mateixa reportera es va encarregar de difondre a través del següent missatge:

<

>
 

<

>

Últimes notícies

Diana Morant destaca la ferma resposta del PSOE davant el cas Koldo i la corrupció interna

La ministra Diana Morant defén l'actuació contundent del PSOE després de la dimissió de Santos Cerdán pel cas Koldo, reafirmant la lluita contra la corrupció interna.

Detinguts tres jóvens a València després de brutal agressió per a robar mòbil i difondre imatges íntimes

Tres jóvens, un d'ells menor, van ser detinguts a València per agredir brutalment a un altre jove per a robar-li el mòbil, amb el qual van realitzar pagaments fraudulents i van difondre imatges íntimes en xarxes socials.

Pedro Martínez, a un triomf d’igualar a Miki Vukovic com a entrenador amb més victòries a València Basket

Pedro Martínez està a només una victòria d'aconseguir les 143 triomfs de Miki Vukovic, consolidant-se com un dels entrenadors més exitosos en la història de València Basket.

La nova PAU en la Comunitat Valenciana registra un 95,68% d’aprovats, amb una notable baixada respecte a l’any passat

La convocatòria ordinària de la PAU 2025 en la Comunitat Valenciana reflectix un 95,68% d'aprovats, una caiguda de 2,64 punts respecte a 2024. La nota mitjana també baixa, situant-se en 6,39, i destaca la distribució de resultats per universitats i centres educatius.

Iago Sánchez, l’alacantí amb la millor nota a la PAU valenciana, opta per Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, del col·legi Sant Albert Magne a Alacant, aconseguix la millor nota de la PAU en la Comunitat Valenciana amb un 9,90 i triarà estudiar Disseny de Moda a Madrid.

Vox exigix la dimissió immediata de Pedro Sánchez i la convocatòria d’eleccions després del cas Koldo

El diputat de Vox en Les Corts Valencianes, Jesús Albiol, acusa a Pedro Sánchez de liderar una màfia corrupta i demana la seua dimissió immediata i eleccions després de revelacions del cas Koldo.

Iago Sánchez, l’estudiant alacantí amb millor nota a la PAU a València, inicia la seua carrera en Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, alumne del Col·legi Sant Albert Magne a Alacant, obté la màxima qualificació a la PAU en la Comunitat Valenciana i començarà els seus estudis en Disseny de Moda a Madrid.

Mazón recorda que Sánchez va afirmar que davant la corrupció demanar perdó no és suficient

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, recorda que el president Pedro Sánchez va dir fa anys que demanar perdó no prou en casos de corrupció, en al·lusió al cas Koldo.