18.1 C
València
Divendres, 25 abril, 2025

Condemnat a 12 anys i mig de presó per llançar a un home des d’un seté pis

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una pena de presó de dotze anys i mig per un delicte d’homicidi a un home que va llançar a un altre al buit des d’un seté pis. La sentència, dictada després que un jurat popular emetera veredicte de culpabilitat el passat 9 de juliol, imposa al penat una indemnització de 150.000 euros per als pares de la víctima.

 

Segons el relat de fets provats de la resolució, la matinada del 29 de setembre de 2019 agressor i víctima, que s’havien conegut aqueixa mateixa vesprada en un bar de València, van anar plegats fins a la casa del condemnat, en el seté pis d’una finca de València.

 

Una vegada en l’habitatge, van mantindre una violenta discussió i un forcejament durant el qual l’amo de la casa va agarrar del coll i dels braços al seu acompanyant, el va espentar i el va llançar per una finestra que donava al carrer, amb la intenció de posar fi a la seua vida. La víctima va morir a conseqüència del sever politraumatisme causat pel colp contra el sòl. La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

L’Ajuntament d’Alacant prepara un ampli dispositiu de seguretat per a la romeria de Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant ultimat els detalls del dispositiu de trànsit i seguretat per a la romeria a la Santa Faç, amb 300 agents i mesures especials, com la 'Festa 0.0 sense alcohol'.

La Generalitat critica la falta de lleialtat del Govern d’Espanya en matèria d’habitatge

La vicepresidenta Susana Camarero ha acusat el Govern central de manca de col·laboració en habitatge, qüestionant els recent anuncis i la falta de suport real.

Un espectacle pirotècnic ‘a l’antiga’ de Nadal-Martí per a commemorar Sant Vicent Ferrer

Este dissabte, la pirotècnia Nadal-Martí dispararà un castell 'a l'antiga' a València per a celebrar Sant Vicent Ferrer. L'espectacle, de nou minuts, es realitzarà davant les Torres dels Serrans a les 21.30 hores.

El MuVIM presenta una exposició itinerant sobre el Sant Calze de València: un viatge a través de la història i la cultura

El MuVIM inaugura una exposició dedicada al Sant Calze de València, que viatjarà per diversos municipis, amb l'objectiu de descobrir la seva significació cultural i religiosa. Està previst que la mostra estigui disponible fins al 22 de febrer i inclourà una secció sobre la seva presència en l'art i en representacions d'òperes wagnerianes.

El galerista Tomás March mor a València, deixant un llegat incommensurable

El galerista Tomás March ha mort a València, deixant enrere un impacte significatiu en l'art contemporani. Fundador de la seva galeria homònima, va jugar un paper clau en la promoció de les noves tendències artístiques.

Setmana Gremial del Gremi d’Artistes Fallers: Dedicada a les Dones Creatives

El Gremi d'Artistes Fallers de València celebra la Setmana Gremial amb la temàtica 'Elles', reconeixent les contribucions de les dones en el món faller.

Fito & Fitipaldis Porten la Seua Gira a Castelló el 17 d’Abril de 2026

Castelló acollirà un dels concerts més esperats de Fito & Fitipaldis el pròxim 17 d'abril del 2026, en el marc del seu 'Aullidos Tour'. La visita de la banda promet enriquir la vida cultural local i estimular l'economia de la ciutat.

Trump obre la porta a una reunió amb Zelenski al funeral del Papa Francisco

El president dels Estats Units, Donald Trump, ha afirmat que és 'possible' una trobada amb Volodimir Zelenski al funeral del Papa Francisco, on ambdós assistiran. Trump va reafirmar el seu desig d'acabar amb la guerra d'Ucraïna, destacant les seves conseqüències mortals.