Mariló Montero assegura que la Pantoja va demanar 8 milions de pessetes per una entrevista

Mariló Montero i Nieves Herrero

Mariló Montero va anar a la presentació del llibre de Nieves Herrero | INSTAGRAM

 

Des que es va confirmar la participació d’Isabel Pantoja a ‘Supervivientes’ han sigut moltes les voltes les que s’han parlat o bé sobre els privilegis que, suposadament, té la cantant en l’illa o bé de l’important contracte que hauria firmat amb Mediaset.

 

Segons explica ‘La Coctelera’, la Pantoja podria estar guanyant a la setmana gràcies al programa de Telecinco fins a 80.000 euros. Sense dubte, esta desorbitada xifra ha fet que estiga en boca de tots, siga dins o fora del programa. En esta ocasió, ha sigut la periodista Mariló Montero la que ha parlat, durant la presentació del llibre de la també periodista Nieves Herrero, de la quantitat de diners que la mare de Kiko Rivera li va demanar per una entrevista fa ja 20 anys.

 

Huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts

Segons Montero, la cantant els va demanar huit milions de pessetes per una entrevista de només 20 minuts. Sense dubte, segons ha explicat la periodista, parex que estos elevats requisits per a parlar de la seua vida privada, la Pantoja els ha ficat sempre per davant de la seua intimitat. Si volen que parle fora dels escenaris, ella sempre posaa un preu.

 

Però a banda de la quantitat de diners o no que puga estar guanyant la també mare de Chabelita en l’illa, Montero ha celebrat que el programa haja conseguit la seua participació. La periodista considera que és molt divertit vore a la Pantoja fora de la seua zona de confort: l’escenari. «Em pareix una gestió tan meravellosa, brutal, pacient… Qui ho haja conseguit, enhorabona». Amb tot, va assegurar que: «Tindre-la allí, a ella, lluitant, vegent-la fora del seu estat de confort… Em va encantar vore-la pesca, em pareix divertit».

La bona adaptació de la Pantoja al programa

I la veritat és que la Pantoja s’està adaptant a la perfecció en l’illa, ja ha pescat i ha demostrat que està decidida a donar-ho tot amb la intenció d’arribar fins al final del programa. De moment, l’espant més gran que ha tingut en l’illa ha sigut la ‘traïció’ de les germanes Azúcar Moreno que, per a la seua sorpresa, van parlar malament d’ella a l’esquena.

 

Les també mítiques cantants del panorama espanyol, van explicar que consideraven que la Pantoja tenia una actitud de superioritat amb els companys que no els agradava. Per la seua banda, esta mateixa setmana, altres personatges com Ana Rosa Quintana també han considerat que la cantant «va de diva». Vore’m què opina ella quan isca de l’illa i puga defendre’s per ella mateixa. De moment, Hondures és el seu hàbitat natural.

 

La periodista Mariló Montero

Mariló Montero ha parlat sobre una entrevista de la Pantoja fa ja 20 anys | INSTAGRAM
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.

Guido Rodríguez s’aferma com a líder del nou València

Guido Rodríguez s'ha convertit en l'eix del València en la segona volta de LaLiga, elevant el nivell de l'equip i consolidant-se com a peça clau per a Carlos Corberán.

Els universitaris espanyols dubten en distingir notícies científiques reals i falses en xarxes socials

Un estudi de les universitats de València i Oviedo revela que la majoria dels universitaris espanyols té dificultats per a diferenciar notícies científiques verdaderes i falses en xarxes socials i mostra alts nivells d'incertesa.

Orientadors fan costat al col·legi de la xiqueta assassinada a Torrevieja després d’un nou cas de violència vicària

Orientadors de la Conselleria d'Educació es posen a la disposició del col·legi de Torrevieja on estudiava la xiqueta de 3 anys assassinada pel seu pare en un cas de violència vicària, per a oferir suport psicològic a famílies i professorat.

Pedro Martínez abraça la bogeria guanyadora del vestuari abans de rebre al Olympiacos

Pedro Martínez subratlla la fe quasi irracional del seu vestuari a guanyar a qualsevol en Eurolliga, demana valorar la temporada de València Basket i rebaixa l'eufòria abans del dol davant Olympiacos.

Tete Morente retorna l’aire a l’Elx amb un gol decisiu davant el Mallorca

Tete Morente va tornar a marcar un gol decisiu per a l'Elx quasi dos anys després i va donar la victòria davant el Mallorca, un triomf vital en la lluita per la permanència en LaLiga.

La CEV aplaudix la rebaixa fiscal als hidrocarburs però reclama major rapidesa

La patronal valenciana valora la baixada de la fiscalitat dels hidrocarburs i de l'IVA com una resposta adequada a l'impacte de la guerra a Orient Mitjà, però considera que les mesures arriben lentes i es queden tales per a sectors com el transport.

Els 13 últims gols d’Hugo Duro han donat 30 punts vitals al València

Els últims 13 gols d'Hugo Duro han generat 30 punts per al València, reflex del seu pes decisiu com a màxim golejador en la present temporada de Lliga.