Mediaset cancel·la un dels seus reality estrela per un nou format internacional

Fa a penes un mes, Telecinco donava pistes a través de les xarxes socials, donant a entendre que anava a tornar «GH Vip», després de dos anys de repòs. Diversos mitjans es feien ressò de la notícia, es deia que el format estava en producció i fins i tot el compte oficial del concurs llançava un missatge en Twitter que deia: «La casa está viva«, amb la famosa sintonia de fons. No obstant això, les últimes notícies apunten al fet que Mediaset ha canviat d’opinió.

 

Durant este últim mes s’ha especulat molt sobre els qui podrien ser els nous inquilins de la casa de Guadalix. Un dels noms que ha ressonat amb força ha sigut el de Julia Janeiro, la filla de Jesulín d’Ubrique i María José Campanario ja és major d’edat i triomfa en les seues xarxes socials. Carmen Borrego, és un altre dels noms de la llista. La filla de María Teresa Campos va tornar als platons de Telecinco fa uns dies en una entrevista amb Jorge Javier, i no seria d’estranyar que acceptara la proposta.

Altres noms de rostres que han eixit recentment de la cadena, com Isaac Torres, de ‘La Isla de las tentaciones’ i que va estar prop de posar rumb a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ o Julen de ‘MyHyV’, que ha participat en el piset de ‘Solos’ i està començant un romanç amb Sandra Pica; també sonen amb força.

Sembla que totes estes especulacions es quedaran en això, en simples apostes, ja que Mediaset ha decidit posposar la volta de ‘Gran Hermano VIP’ i en el seu lloc apostarà per ‘Secret Story‘. Com anunciaven en un comunicat, ha iniciat la producció d’un nou reality «on els secrets marquen el ritme de la convivència». El programa compta amb onze edicions ininterrompudes a França i 7 a Portugal, a més de tindre adaptacions al Canadà i Holanda.

 

A més, des de Mediaset han revelat que «per primera vegada en la seua història, es desenvoluparà en versió Celebrity. D’esta manera, els famosos participants hauran de mantindre el seu secret fora de perill, mentre intenten descobrir el dels seus companys».

Els espectadors jugaran un paper molt important, ja que «es convertiran en autèntics investigadors i seran testimonis de les estratègies dels concursants. A més, l’audiència serà testimoni de la seua convivència 24 hores i decidirà l’esdevenir del concurs».

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.