25.8 C
València
Divendres, 16 maig, 2025

Mor atropellat per un camió en parar a l’A-23 per a ‘fer les seues necessitats’

Un home de 75 anys, veí de Castelló, ha mort en la matinada d’este diumenge en un accident de trànsit ocorregut en l’autovia A-23, en el terme municipal de Terol, quan un camió articulat ha col·lidit per abast contra el vehicle en què viatjava i que en eixe moment s’havia detingut junt a l’arcén “per a fer les seues necessitats fisiològiques”, segons ha informat la Guàrdia Civil de Terol.

El sinistre s’ha produït cap a les 5.20 hores en el quilòmetre 118,5 de l’A-23, sentit Somport, quan un vehicle articulat ha atropellat un turisme que es trobava detingut i ocupava l’arcén i part del carril dret.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’Equip d’Investigació de Sinistres de la Guàrdia Civil de Terol s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident.

Últimes notícies

Morant critica les rebaixes fiscals a les grans fortunes i reclama corresponsabilitat financera en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant assenyala que reduir impostos a les grans fortunes en la Comunitat Valenciana compromet la legitimitat per a sol·licitar més recursos al Govern central i aposta per un nou model de finançament i corresponsabilitat.

Morant acusa a Mazón i al PP de manipular la gestió de la Dana a València i alerta sobre la seua negligència

La ministra Diana Morant assenyala al president Carlos Mazón i al PP per manipular informació sobre la Dana a València, comparant la situació amb el 11M i destacant la negligència que va costar vides.

Diana Morant acusa PP i Carlos Mazón de negligència en gestió de la DANA a la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant denuncia la gestió negligent de Carlos Mazón i el PP després de la DANA a València, comparant-la amb el 11M i assegurant que la veritat eixirà a la llum.

Condemnen a sis anys i mig al exalcalde de Santa Pola per afavorir a una clínica que va emprar la seua germana sense treballar

El exalcalde de Santa Pola, Miguel Zaragoza, ha sigut condemnat a sis anys i mig de presó per facilitar beneficis il·legals a una clínica que va emprar la seua germana sense que ella treballara.

Morant acusa el PP i a Mazón de manipular informació sobre la dana en la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant acusa el president Mazón i al PP de manipular informació i ser responsables de negligències durant la dana en la Comunitat Valenciana, comparant la situació amb el 11M i ressaltant la labor del Govern per a la recuperació.

Elder, Gaffigan, Perianes i Spotti lideren la Orquestra de la Comunitat Valenciana en una agenda 2025 vibrant i amb primera eixida internacional en 11...

La Orquestra de la Comunitat Valenciana anuncia una agenda 2025 amb directors de renom com Elder, Gaffigan, Perianes i Spotti, destacant la seua primera actuació internacional en 11 anys i el seu retorn a importants auditoris d'Espanya.

Diana Morant acusa el PP i a Carlos Mazón de negligència després de la DANA a la Comunitat Valenciana

La ministra Diana Morant denuncia negligència i manipulació d'àudios per part del PP i Carlos Mazón després de la DANA a la Comunitat Valenciana, comparant-lo amb el 11M.

El Consell completa la renovació del transport interurbà en la Comunitat Valenciana amb una inversió de 365 milions

La Generalitat Valenciana ha finalitzat la renovació integral del transport interurbà amb una inversió de 365 milions, duplicant el servici de Metrobús CV-103 en el corredor nord-oest per a millorar la connectivitat i mobilitat urbana.