Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

‘En el nombre de Rocío’: La veritat de la guerra amb el clan Jurado

 

Una autèntica bomba acaba d’arrasar amb el clan dels Ortega-Mohedano, i és que Rocío Carrasco ha anunciat en directe que hi haurà segona part de la seua docuserie esta tardor. Una part que anirà enfocada principalment a exposar a la llum els draps bruts de la seua família.

Així, en el tràiler que s’ha emés durant la seua entrevista final, i que ha sigut gravat aprofitant la seua visita a Chipiona, terra natal de la seua mare on ha sigut rebuda entre aplaudiments, les imatges avancen una justa resposta a totes les acusacions que diferents membres del clan com Rosa Benito, Amador Mohedano, José Antonio o Gloria Mohedano han fet en contra seua.

 

“Van pensar que Chipiona els pertanyia, van pensar que el seu menyspreu quedaria impune, van pensar malament”, avancen els impactants títols que prometen revolucionar encara més el vesper. “Van creure que la més gran no es va adonar”.

“L’avarícia, la traïció, els secrets, la venjança i la hipocresia” pinten com els principals temes que es tractaran en esta segona part de la docuserie. “Es creien que no anava a vindre per les condicions en les quals estava. Van pensar que mai m’atreviria. No he de conquistar Chipiona, només he de vindre i ho he fet”, rasa Rocío  Carrasco per a donar pas al títol: ‘En el nombre de Rocío. Tardor 2021′.

Després de l’emissió del tràiler en l’últim programa de ‘Rocío,contar la verdad para seguir viva’, Carlota Corredera, els col·laboradors i tot l’equip s’han posat dret per a aplaudir a Rocío Carrasco i la seua valentia.

Ha arribat l’hora que Rocío Carrasco compte per què no té relació amb el clan Jurado. La pròxima tardor podrem veure ‘En el nombre de Rocío’, en el qual la filla de Rocío Jurado parlarà d’Amador Mohedano, de José Antonio, de Gloria, de Rosa Benito, dels seus germans Gloria Camila i José Fernando i d’Ortega Cano.

 

Què contarà Rocío Carrasco?

 

Rocío Carrasco posa en escac al clan i donarà la seua versió de per què no es parla amb ells. Què ha passat entre ells? Què els separa? li pregunten a la protagonista. I ella respon amb rotunditat que ‘Sí’.

Segons sembla, si créiem que amb el relat de l’infern que va viure al costat d’Antonio David i la manipulació als seus fills, Rocío i David Flores, teníem suficient, encara ens queda per conéixer una part molt important de la història. Per què Rocío Carrasco s’ha distanciat de la seua família materna? Què va ocórrer perquè es fragmentara la relació amb Ortega Cano i els seus germans?

“Si hi ha algú que em vol, eixa persona no pot fer-me mal. Quan dones una mà, i la mosseguen i te l’arranquen d’arrel, no ho entenc, perquè jo no soc capaç de fer-ho”, se sent dir a ‘la más grande’ en una entrevista que la seua filla ha usat per a retratar la realitat de la situació familiar.

S’aveïna una forta tempesta que promet arrasar amb tot el que créiem conéixer i donarà resposta a moltes preguntes que porten anys en l’aire. A més, Rocío també ha aprofitat per a contestar al seu oncle José Antonio, qui s’ha convertit en portaveu de la família i assegura no creure’s les llàgrimes de la seua neboda.

 

‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’

 

Ara que ha arribat a la seua final, no podem obviar el fet que la primera part del documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ens ha impactat profundament. Sobretot, referent als seus fills, principals víctimes de la manipulació del seu pare.

Així, per fi hem pogut entendre què va ocórrer aquell dia en què les vides de Rocío Carrasco i la seua filla prenien camins separats després de propinar-li una pallissa. La que ella qualifica de l’obra mestra d’Antonio David, qui després de molt de temps maltractant-la psicològicament i amenaçant-la de llevar-li als seus fills, complia la seua promesa.

Però no sols això, sinó que també aconseguia implantar la imatge de ‘mala mare’ en els mitjans i limitar-la també laboralment, ja que els programes automàticament van deixar de comptar amb ella. Almenys, fins al seu torn gràcies a ‘Vaig parlar amb elles’, un programa que li va donar moltes alegries.

I, malgrat l’èxit que ha aconseguit obtindre gràcies al seu documental, Carrasco se sincera i assegura que no ho considera un triomf. “M’hauria agradat deixar-los als meus fills altre llegat que no fora este, però crec que és Bque ho sàpien. Que a partir d’ara valoren i prenguen les seues decisions, però ningú per ells”, ha sentenciat.

 

 

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.