27.6 C
València
Divendres, 4 juliol, 2025

Pedro Porro i Pau Cubarsí, principals novetats per als duels davant de Dinamarca i Sèrbia

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Els defensers Pedro Porro, del Tottenham anglés, i Pau Cubarsí, del FC Barcelona, són les principals novetats de la llista del seleccionador nacional de futbol Luis de la Fuente per als partits davant de Dinamarca i Sèrbia de la Lliga de Nacions 2024-2025.

- Advertisement -Telegram València Diari

El lateral dret, que ja va ser cridat pel de Haro amb anterioritat per a la seua primera llista com a seleccionador Absolut i per als amistosos d’enguany amb Colòmbia i Brasil, veu premiat el seu bon rendiment amb els ‘Spurs’ i retorna per a pal·liar els problemes en esta posició ja que Dani Carvajal (Reial Madrid) està sancionat per al primer partit. En este sentit, rivalitzarà per ser el titular davant dels danesos amb un Óscar Mingueza (RC Cèltic) que es manté en la llista.

Per la seua banda, el jove Pau Cubarsí torna a gaudir de la confiança del tècnic de La Rioja per a cobrir la baixa per lesió del central hispà-francés Robin Le Normand, on ha guanyat la partida a altres opcions com el seu company d’equip Íñigo Martínez, Nacho Fernández o Diego Llorente. El blaugrana va estar en la prelista per a l’Eurocopa després de la seua irrupció el 2024, però finalment va ser un dels tres descartes.

A més, en la convocatòria estan campions d’Europa el passat estiu com el capità Álvaro Morata (Milà) i els migcampistes Mikel Merino (Arsenal), que dimarts passat va tenir els seus primers minuts després de superar diversos problemes físics, i Alex Baena (Vila-real), tots ells absents en una anterior llista de la qual es mantenen novetats llavors com, a més de l’esmentat Mingueza, el central Pau Torres (Aston Vila), el migcampista Aleix García (Bayer Leverkusen) i el porter Robert Sánchez (Chelsea), i de la qual cau el valencianista Pepelu.

De la Fuente no ha pogut explicar per a esta doble jornada de la Lliga de Nacions amb jugadors claus com el migcampista del Manchester City Rodri Hernández, lesionat de gravetat en el genoll, el porter de l’Athletic Club Unai Simón, el migcampista del FC Barcelona Dani Olmo, recuperant-se d’una lesió muscular, el central hispà-francès de l’Atlètic de Madrid Robin Le Normand, que va patir un traumatisme cranoencefàlic amb hematoma subdural en el derbi, i amb el davanter del Vila-real Ayoze Pérez, també lesionat.

D’altra banda, De la Fuente no ha citat a jugadors que estaven en bon moment de forma i que aspiraven a entrar com Oihan Sancet (Athletic Club) o un Samu Omorodion, que estava vivint una gran arrencada golejadora de temporada amb el Porto portugués i que manté en la Sub-21 de Santi Denia.

L’actual campiona d’Europa afrontarà en la pròxima aturada internacional la segona i tercera jornada de la fase de grups de la Lliga de Nacions, competició en la qual defensa títol i en la qual sumisca quatre punts després d’empatar sense gols a domicili davant de Sèrbia i golejar (1-4) a Suïssa també de visita.

Ara, la ‘Roja’ es mesurarà a Dinamarca el pròxim 12 d’octubre en l’Estadi Enrique Roca de Múrcia, i tres dies després al combinat serbi en el Nou Arcàngel de Còrdova. La concentració de l’equip començarà dilluns que ve 7 d’octubre en la Ciutat del Futbol de les Rozas a partir de les 13.00 hores.

–LLISTA DE CONVOCATS

PORTEROS: David Raya (Arsenal), Álex Remiro (Real Sociedad) y Robert Sánchez (Chelsea).

DEFENSES: Marc Cucurella (Chelsea), Dani Carvajal (Real Madrid), Óscar Mingueza (Celta), Dani Vivian (Athletic Club), Aymeric Laporte (Al Nassr), Pau Torres (Aston Villa), Pau Cubarsí (FC Barcelona), Pedro Porro (Tottenham) i Alejandro Grimaldo (Leverkusen).

MIGCAMPISTES: Martín Zubimendi (Real Sociedad), Mikel Merino (Arsenal), Alex Baena (Villarreal), Fabián Ruiz (PSG), Aleix García (Leverkusen) i Pedri (FC Barcelona).

DAVANTERS: Álvaro Morata (Milán), Lamine Yamal y Ferran Torres (FC Barcelona), Nico Williams (Athletic Club), Yéremi Pino (Villarreal), Mikel Oyarzabal (Real Sociedad) i Joselu Mato (Al Gharafa).

Últimes notícies

Primera proposta del calendari per a Falles 2026 amb Crida el 22 de febrer i revetles al març

La Mesa del Diàleg Faller proposa que la Crida per a les Falles 2026 se celebre el 22 de febrer i les revetles els caps de setmana del 7 i 14 de març, anticipant la planificació per a facilitar permisos i organització.

Damnificats per la DANA a València exigixen millores en infraestructures i formació davant futures emergències

L'agrupació 'Tots a una veu', formada per afectats per la DANA a València, sol·licita al president de la Generalitat, Carlos Mazón, millores en infraestructures, protocols de formació i major coordinació entre administracions per a previndre futures catàstrofes.

La Comissió Gestora de la PAU reconeix el malestar per pregunta sobre la dana en examen de Geografia

La Comissió Gestora de la PAU lamenta el malestar generat per una pregunta sobre la dana en l'examen de Geografia de la convocatòria de juliol, que va incloure una imatge sensible del barranc de Chiva després de la riuada.

Germán Valera es convertix en el primer fitxatge de l’Elx per al seu retorn a Primera Divisió

L'extrem murcià Germán Valera és el primer fitxatge oficial de l'Elx per a la pròxima temporada després del seu traspàs des del València. El jugador firma per dos anys i torna al club després d'una cessió exitosa que va contribuir a l'ascens a Primera Divisió.

El Ministre d’Indústria destaca a PowerCo com a referent en la transformació cap a la mobilitat elèctrica a Espanya

El ministre d'Indústria destaca la gigafactoria PowerCo a Sagunt com a símbol de la transformació cap a la mobilitat sostenible i electrificada a Espanya, amb una inversió de fins a 3.500 milions euros.

Jordi Hereu defén la integritat del PSOE malgrat la deshonestedat de tres integrants

El ministre Jordi Hereu afirma que el comportament deshonest de tres membres no deteriora un projecte socialista que ha contribuït al progrés d'Espanya durant set anys.

Moren dos persones per colps de calor a Castelló i Alacant durant onada de calor històrica

Un home de 52 anys i una dona de 53 moren per colps de calor a Castelló i Alacant respectivament, en ple episodi de calor extrema segons Sanitat.

Tanquen temporalment les platges de Cullera i Calp per contaminació bacteriana en l’aigua

Les platges de Dosser a Cullera i Arenal-Bol a Calp han sigut tancades temporalment per la detecció de bacteris en l'aigua. Es realitzen anàlisi i remostrejos per a garantir la seguretat.