8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Pep Guardiola apareix en l’atestat de la Guàrdia Civil acusat d’un delicte de rebel·lió

Pep Guardiola en un acto independentista celebrado en Barcelona.

Pep Guardiola en un acte independentista celebrat a Barcelona. | JORDI BORRÀS 

L’entrenador de futbol Pep Guardiola ha participat durant estos últims mesos en diferents actes compromesos amb el procés d’independència de Catalunya i tal com hem pogut comprovar en diferents ocasions s’ha posicionat de forma clara al seu favor. Per açò mateix, el exentrenador del FC Barcelona també apareix en l’atestat de la Guàrdia Civil acusat per un delicte de rebel·lió.

  

  

  

Pep Guardiola va participar el passat 11 de juny de 2017 en un dels actes on es va llegir el manifest separatista. La mobilització convocada per la AMI, ANC i Òmnium Cultural «va suposar una mobilització per a defensar la via unilateral», relata la Guàrdia Civil en el seu informe. A més, destaca la policia que «el manifest va ser llegit per Josep Guardiola i pretenia mobilitzar a tots els partidaris de la independència».

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.