19.5 C
València
Dilluns, 12 maig, 2025

L’exhibicionista d’Aldaia afirma que és legal anar nu i no fa mal a ningú

 

- Advertisement -Telegram València Diari

ACTUALITZAT 01/02/2021 a les 17.45 hores: Alejandro Colomar afirma que ser nudista no és cap cosa mala. De fet, assegura que no és res il·legal. S’ha estat informant durant la pandèmia i ha descobert que l’exhibicionisme només és il·legal si ho fas davant de xiquets i amb una clara intenció. I ell afirma que no és el seu cas i, per tant, vol aprofitar per a fer nudisme en les époques de bon temps.

 

La Policia Local d’Aldaia identifica a un xic per exhibicionisme

Este matí de dissabte, la Policia Local d’Aldaia, en la comarca de l’Horta (València), ha denunciat a Alejandro Colomar, un xic de 27 anys per passejar-se totalment nu pels carrers de la localitat

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el xic ja acumula quatre denúncies per anar nu pel carrer. La primera que li van posar va tindre lloc en Torrent i ja ha sigut arxivada pel jutge, que no veu delicte en el seu comportament. Així que el jove porta l’arxivament de la denúncia damunt, en una renyonera davant la falta de butxaques, per a evitar noves sancions.

 

No obstant això, que el jove tinga una actitud exhibicionista per la via pública no passa desapercebut i ja es comença a acostumar al fet que li detinguen els agents de policia per a identificar-li. 

 

Pillat ‘in fraganti’ de nou en Aldaia

Este dissabte, les autoritats li han pillat de nou anant nu per Aldaia i ha sigut identificat per la Policia Local que li ha pres les dades per si el pare d’algun menor d’edat el denunciava en algun moment i així ja estava identificat.

 

Alejandro Colomar tres denúncies pendents de judici. Una d’elles de la Policia Local de València, que li va instar a vestir-se quan el jove es va presentar en comissaria nu per a interposar una denúncia contra un tercer i com ell es va negar a vestir-se va acabar denunciat per desobediència greu a l’autoritat.

 

El xic no pensa deixar d’anar nu pel carrer

Les altres dos denúncies van ser en Xirivella, una d’ella per la llei Mordassa, també per no obeir als agents i vestir-se, i l’altra després d’un episodi molt desagradable a on un grup de jóvens li va perseguir i li va insultar.

 

El xic no pensa deixar d’anar nu pel carrer, sempre que li abellisca i el temps acompanye. «La meua família ho sap i li pareix bé, els meus amics també i jo només vull reivindicar el plaer d’anar nu quan fa bon temps, sense fer-li mal a ningú. Sempre he anat nu per casa, sempre vaig a platges nudistes, i ara he fet un pas més per a reivindicar el més natural del món», ha explicat al citat mitjà.

Últimes notícies

Associacions de Víctimes de la Dana Gestionen Suport Europeu per a la Recuperació

Les associacions de víctimes de la devastadora dana del 29 d'octubre busquen suport a Brussel·les amb reunions clau amb líders europeus per a assegurar la reconstrucció i la creació d'un comitè de seguiment.

Nova convocatòria de manifestació contra el president Mazón el 29 de maig

Entitats socials de la Comunitat Valenciana organitzen una nova manifestació contra Carlos Mazón el 29 de maig, coincidint amb l'aprovació dels pressupostos de la Generalitat.

Hamàs allibera l’ostatge Edan Alexander després de 19 mesos de segrest

Després de 19 mesos de segrest, Hamàs allibera Edan Alexander, un ostatge israelià-nord-americà, en el context d'unes negociacions complexes i preocupacions sobre la seguretat dels altres ostatges.

Vox Decideix Abandonar el Govern d’Almassora per la Controvèrsia amb els Regidors No Adscrits

Vox ha anunciat que deixarà el govern d'Almassora arran de la decisió del PP de mantenir els regidors no adscrits. Llanos Massó, presidenta de Vox a Castelló, critica la postura de l'alcaldessa.

Mercé Viana, la Revista Camacuc i Nel·lo Pellisser: Premi Vicent Ventura 2025

L'Aula Magna de La Nau acollirà el lliurament del Premi Vicent Ventura 2025 a Mercé Viana, la Revista Camacuc i Nel·lo Pellisser, destacant la contribució a la cultura i la llengua catalanes.

Les platges del sud de València mantindran la seva evolució gràcies a la regeneració del 2023

El subdelegat del Govern a València, José Rodríguez, confirma que les platges del sud continuen la seva evolució prevista després de la regeneració realitzada al 2023 amb una inversió de 30 milions d'euros, amb una disminució de 8 metres a l'arena mesurada recentment.

València activa un innovador escut preventiu contra incendis a Devesa-Albufera

L'Ajuntament de València inicia una prova pilot per aplicar productes agents retardants a Devesa-Albufera amb l'objectiu de millorar la seguretat contra incendis forestals.

La Generalitat i la Diputació creen una comissió mixta per a la reconstrucció i criden al Govern a participar

La Generalitat i la Diputació de València creen una comissió mixta per coordinar accions de reconstrucció després de la dana, amb una crida al Govern per a sumar-se a aquesta iniciativa. Carlos Mazón destaca la importància de l'acceleració de les accions i la coordinació amb l'Estat.