10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La Policia Nacional deté a sis persones i desmantella cinc punts de venda de drogues

Imatge d'arxiu de la Policia Nacional

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a sis persones, dos homes i quatre dones, d’entre 27 i 51 anys, com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després de desmantellar quatre domicilis i un magatzem, usats com a punts de venda de drogues a la menuda utilitzats per a comercialitzar cocaïna, haixix i marihuana.

Les busquedes van començar el mes de febrer, quan els agents van tenir coneixement que en el districte de Marítim (València) durant les 24 hores del dia hi havia un continu tràfic de persones, que semblaven consumidores. A més, els agents ja haurien intervingut en diverses ocasions en la zona, alertats per la presència de baralles.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

Els agents van establir un complex operatiu, amb múltiples vigilàncies i seguiments, a causa del modus operandi usat pels sospitosós per a detectar i evitar la presència policial. Durant les recerques, van descobrir que els presumptes traficants usaven els seus domicilis per a vendre la droga, així com un magatzem situat a escassos metres dels punts de venda.

Per a guardar les substàncies estupefaents i els diners recaptats de la venda i anar aprovisionant-se cada poques hores i així evitar tenir grans quantitats.

 

Policia Nacional de València en el carrer, pujant al cotxe als detinguts

Repartiment de tasques

 

Durant el dispositiu, els agents van observar que els sospitosos tenien les tasques repartides. Així, en els domicilis sempre es trobava una persona que subministrava la droga als compradors i al seu torn una altra als carrers limítrofs per a dirigir els consumidors i avisar als venedors de la possible presència policial. A més, van veure com en alguna ocasió es llançava la droga per la finestra als compradors previ pagament a una altra persona.

Finalment, el dispositiu va culminar amb quatre registres simultanis en els domicilis on es desenvolupava l’activitat il·lícita. D’esta manera, els agents usant el factor sorpresa evitant que avisaren a la resta dels sospitosós i es desferen de les substàncies es van confiscar 32,8 grams de pel que sembla haixix, 1,7 grams de cocaïna, 27,4 grams de marihuana, 717 euros en efectiu, quatre bàscules de precisió, anabolitzants, substàncies usades per al tall de la droga, un telèfon mòbil i un puny americà.

Encara que l’especialització dels ara detinguts, la Policia Nacional ha aconseguit desarticular els cinc dels punts de venda de droga a la menuda més important de la zona, millorant així la sensació de seguretat per part dels veïns.

La búsqueda va finalitzar amb la detenció de sis persones, totes elles amb antecedents policials, com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. Els arrestats han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.

El tercer premi 90.693 deixa 11,95 milions en la Comunitat Valenciana, 10 a Alacant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros en la Comunitat Valenciana. L'administració 30 d'Alacant ha venut 20 sèries i concentra 10 milions.

Un despatx de la Platja de Sant Joan embene 10 milions del tercer premi 90.693

L'administració número 30 d'Alacant, en el centre comercial Garden, ha venut 20 sèries del 90.693, tercer premi, i ha repartit 10 milions. El número ha sigut cantat a les 11.13 pels xiquets Aurora i Armín Rodríguez Osorio.

El tercer quint, 77.715, deixa 2,34 milions amb la majoria a Elda

Un despatx d'Elda ha venut 38 sèries del 77.715 i concentra la major part del premi. Altres 10 dècims han caigut a Manises, Alaquàs, Benidorm, Orihuela, Torrevieja i Xirivella.

El 77.715, tercer quint de la Loteria de Nadal, deixa 2,28 milions a Elda

L'administració número 7 d'Elda ha venut 380 dècims del 77.715 per 2.280.000 euros. El número també ha caigut a Benidorm, Alaquàs i altres localitats.