Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

El primer premi del Sorteig Extraordinari de Creu Roja cau en València

 

El primer premi del sorteig Extraordinari de Creu Roja de la Loteria Nacional, celebrat este dissabte i dotat amb 1,3 milions d’euros al número, s’ha correspost al número 44168 i ha tocat en València. Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per Europa Press, el número s’ha venut en la cèntrica administració número 13 de la plaça de Santa Catalina.

 

A demés, en el sorteig d’este dissabte hi havia un premi especial de 15 milions d’euros al dècim, que ha recaigut en la fracció 10 i sèrie 1 del 44168.

 

El segon premi, que ha correspost al 63561 i que està dotat amb 250.000 euros al número, ha tocat en la localitat de Lebrija (Sevilla).

Últimes notícies

RTVE es retirarà d’Eurovisió 2026 si participa Israel

RTVE condiciona la seua presència en el certamen de 2026 a la participació d'Israel. Espanya seria el quint país a anunciar una retirada si Israel concorre.

Mercadona aferma el seu lideratge i és la que més creix en 2025: 27,1% de quota

La cadena aconseguix el 27,1% de quota entre gener i agost i amplia el seu avantatge recolzat en Llevant i en les grans cistelles. L'hipermercat seguix a la baixa.

Topuria repta a Crawford a una baralla de boxa i assegura que ganaria

Ilia Topuria repta a Terence Crawford després de la victòria de l'estatunidenc sobre Saul 'Canelo' Alvarez i afirma que no té dubtes del resultat. El campeon de la UFC veu cada vegada mes a prop una gran vetlada en Espana.

Ilia Topuria rebutja l’ofensiva d’Israel a Gaza i demana detindre la guerra

El campió del món de la UFC va mostrar la seua solidaritat amb les famílies de Gaza i va reclamar la fi immediata de la guerra. En el mateix acte, el promotor de UFC a Espanya va rebutjar vetar a esportistes israelians i va defendre separar esport i política.

L’any hidrològic tanca amb un 9% més de pluja i un repartiment desigual

Espanya acumula 663 l/m² fins al 13 de setembre, un 9% per damunt del normal. El repartiment ha sigut desigual i la sequera es modera en el balanç anual.

L’Albufera rep fins a 1,5 tones de pesticides a l’any i 0,6 arriben a la mar

Un estudi de la Universitat de València quantifica les entrades de pesticides en el llac i traça la seua ruta des dels arrossars fins al Mediterrani, amb pics de risc a l'agost.

Tardor més càlida i amb poques pluges després d’un estiu rècord de calor a Espanya

El pronòstic estacional de Aemet apunta a una tardor més càlida del normal i amb baixa probabilitat de ser plujós. Arriba després de l'estiu més calorós des de 1961 i amb el risc d'incendis elevat en el nord si no plou.

El Castelló destituïx a Johan Plat i nomena interí a Pablo Hernández

El Castelló cessa a Johan Plat després de cinc jornades sense guanyar i només dos punts. Pablo Hernández, exjugador del club, assumix l'equip de manera interina.