Mastodon
23.6 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Ordenen presó provisional per a la parella detinguda per maltractar a la seua bebé en Banyeres de Mariola

 

La jutge titular del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià-Comtat (Alacant), en funcions de guàrdia, ha acordat este dimecres l’ingrés a la presó provisional, comunicada i sense fiança de la parella de 25 i 20 anys detinguda el passat cap de setmana en Banyeres de Mariola per presumptament maltractar al seu bebé de tres mesos.

 

Els autors d’este fet queden investigats en una causa oberta per un delicte de lesions greus i un delicte de violència domèstica habitual, sense perjudici d’ulterior qualificació, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La jutge de guàrdia ha adoptat a demés una sèrie de mesures cautelars de caràcter civil com suspendre per als dos progenitors el dret a l’exercici de la pàtria potestat respecte de la bebé i atribuir la seua guarda i custòdia a la Generalitat Valenciana.

 

Suspenen el règim de visites entre els pares i la bebé

A demés, la jutgé també ha suspés qualsevol règim de visites i comunicació entre els pares i la menor, fins i tot en centre penitenciari.

 

D’altra banda, s’ha acordat atribuir de manera provisional la guarda i custòdia de fet d’una altra filla de la parella, de quatre anys d’edat, a una familiar, baix la supervisió dels servicis socials.

 

Així mateix, la causa continuarà sent instruïda pel Jutjat de Primera Instància i Instrucció 3 del mateix partit judicial, que ja havia obert diligències prèvies amb anterioritat per estos fets, després de l’ingrés hospitalari de la menor.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.