15.6 C
València
Dimarts, 6 maig, 2025

Roxette in Concert: La icònica banda sueca aterritzarà a València el 15 de novembre

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

La gira ‘Roxette in Concert’ farà parada el 15 de novembre al Roig Arena, un innovador recinte multiusos a València, projecte del conegut empresari Juan Roig. Aquesta actuació marca el retorn de la banda sueca als escenaris gairebé una dècada després d’allò que semblava la seva última gira.

- Advertisement -Telegram València Diari

Segons Gessle, el líder, compositor i fundador de Roxette, la gira pretén rendir homenatge al llegat de la banda, acompanyat de la notable superestrella sueca Lena Philipsson. Aquesta nova producció destaca per la seva renovació i enforteix la celebració del que ha estat la història i l’energia que fan de Roxette una de les bandes més estimades.

A pesar de la pèrdua de Marie Fredriksson, la veu femenina icònica de Roxette que va morir fa cinc anys a causa d’un càncer, els seus temes continuen ressonant amb força. La màgia atemporal de les seves cançons ha establert a Roxette com un dels actes pop més significatius de les dècades dels 80 i 90.

A més, la gira comptarà amb la participació de músics originals de la banda, entre ells Clarence Öfwermann i Jonas Isacsson, al costat de Christoffer Lundquist, Magnus Börjeson, Magnus “Norpan” Eriksson i Dea Norberg. Esta col·laboració promet un espectacle energètic que captivà el públic.

Les entrades per al concert de Roxette estaran disponibles a partir del divendres 9 de maig a les 10.00 hores a la pàgina web www.roigarena.com. No deixe de gaudir d’aquesta oportunitat de veure en directe una de les bandes més emblemàtiques de la història de la música pop.

Últimes notícies

Les Geperudetes: Homenatge a la Mare de Déu i Suport a la Recuperació dels Forns de València

La campanya 'Les Geperudetes' honra la Mare de Déu dels Desemparats i ajuda a la recuperació dels forns afectats per la dana del 29 d'octubre.

Suspensió de les ajudes a la investigació per part de l’Educació dels EUA a Harvard

El Departament d'Educació dels EUA ha suspés les ajudes a la investigació que atorgava a la Universitat de Harvard, arran de violacions legals. Harvard deixarà de rebre fons públics i passarà a organitzar-se com a institució privada.

Rescat d’un conductor atrapat després d’un sinistre de trànsit a València

Un conductor ha estat rescatat per Bombers de València després de bolcar en una rotunda. L'incident va ocórrer a la Pista de Silla i va requerir assistència sanitària urgent.

Col·lapse imminent dels hospitals a Gaza: Una crisi humanitària alarmant

Les autoritats de Gaza alerten que els hospitals estan a un pas del col·lapse total degut al bloqueig israelià. Els serveis sanitaris es troben en perill crític per la manca d'ajuda humanitària.

La baixada de l’atur a la Comunitat Valenciana: 5.271 aturats menys a l’abril

L'atur a la Comunitat Valenciana ha baixat en 5.271 persones, acumulant tres mesos consecutius de descensos. Aquesta xifra representa la més baixa en un mes d'abril des del 2008 i un descens anual del 5,4%.

Descens de temperatures i vent fort a la Comunitat Valenciana

Hui, la Comunitat Valenciana ha experimentat un descens de temperatures, juntament amb la possibilitat de ratxes de vent molt fortes en l'interior de Castelló.

La Federació Valenciana del Transport i la Logística aplaudeix les noves ajudes de la Generalitat per les pèrdues de vehicles a causa de la...

La FVET celebra el nou decret anunciant ajudes de 35,8 milions d'euros per a persones jurídiques afectades per pèrdues de vehicles a conseqüència de la dana, amb l'objectiu de donar suport al sector del transport. El president de la FVET destaca que més del 50% del sector va patir danys significatius.

Guterres demana moderació a Índia i Pakistan davant l’augment de tensions

António Guterres, secretari general de l'ONU, insta a Índia i Pakistan a evitar la confrontació militar després de l'atemptat de Pahalgam. Fa una crida a la moderació en un moment crític per evitar que les tensions es descontrolin.