Mastodon
24.9 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

Condemnen a un home per atracar un supermercat i robar en diferents cotxes en Benidorm

 

La Secció Tercera de l’Audiència d’Alacant ha condemnat a un home a cinc anys i tres mesos de presó per robar en diferents cotxes estacionats en un garatge comunitari i atracar un supermercat en Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la sentència feta pública este matí pel Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat ha determinat que el presumpte autor dels fets es va declarar culpable i es va conformar amb la condemna sol·licitada per la Fiscalia.

 

Els fets es van produir el 9 de gener d’enguany, quan l’assaltant, que havia sigut condemnat ja amb anterioritat quatre vegades per delictes de robatori, es va introduir en un garatge comunitari d’una urbanització de Benidorm, va forçar les portes de quatre trasters i va trencar les llunes posteriors d’uns quants cotxes amb una pedra de grans dimensions per a apoderar-se dels efectes de valor.

 

Va amenaçar a l’ama del supermercat

Poc després, l’ara condemnat es va dirigir a un supermercat de la mateixa urbanització, a on va entrar amb el cap cobert per un casc de motorista i va amenaçar a la propietària amb un objecte perillós de grans dimensions a l’esquena perquè li entregarà la recaptació.

 

Un veí que va sentir els crits de la propietària del supermercat va acudir en la seua ajuda i va sorprendre en ple carrer al lladre mentres agarrava tots els diners del supermercat, que tenia uns 100 euros.

 

El testimoni va tractar de retindre a l’atracador, però no el va conseguir perquè este va començar a pegar-li colps i punyades per tot el cos que li van ocasionar diferents lesions.

Condemnat a cinc anys de presó

Ara, el tribunal li considera autor d’un delicte continuat de robatori amb força, pel qual li condemna a tres anys de presó. Igualment, li imposa altres dos anys de presó per un delicte de robatori amb violència. 

 

Finalment, la sentència establix que l’autor dels fets ha de pagar una multa per un delicte de lesions amb atenuant de reparació del mal.

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.