27.6 C
València
Divendres, 4 juliol, 2025

Shakira emet un comunicat amb una petició sobre els seus fills

Shakira torna a ser notícia. La cantant colombiana es troba ara mateix en procés de començar una nova vida al costat dels seus fills. Fa uns dies abandonava definitivament la seua casa a Barcelona després de la seua polèmica separació amb l’exfutbolista Gerard Piqué.

Un comiat que va ser molt sonat i que l’artista va voler compartir en les seues xarxes socials per a agrair el suport dels seus fans a Espanya. Després d’això, la cantant posava rumb a Miami on viurà amb els seus fills i els seus pares d’ara en avant.

- Advertisement -Telegram València Diari

Però abans de començar la seua nova vida, la cantant va viatjar fins a República Dominicana per a passar uns dies de vacances amb els menuts.

Tant de renou està causant la vida de l’artista que Shakira ha volgut publicar en les seues xarxes socials un comunicat molt directe en el qual demana que els mitjans respecten el dret a la intimitat dels seus fills.

A més, acusa la premsa d’haver dut a terme un “setge i persecució” dels menors: “Estenc aquesta petició ja no com a artista, sinó com una mare que desitja protegir i cuidar del benestar psicològic i emocional dels seus fills perquè puguen viure una vida sana i feliç, com tot xiquet ho mereix“.

Shakira entén que en aquests moments existisca “curiositat” per part de la premsa en tot el que l’envolta, tant a ella com a la seua família. No obstant això, demana que la situació canvie respecte als seus fills que, assegura, han viscut “un any molt difícil” en el qual han patit “un incessant setge i persecució sense treva per part de paparazzis i diversos mitjans de comunicació a Barcelona”.

La nova vida de Shakira i els seus fills

“Ara que inicien una nova etapa en les seues vides demane encaridament als mitjans de comunicació, en nom dels meus fills, que per favor respecten el seu dret a la intimitat”, sol·licitava Shakira, detallant que no se seguisca als seus fills a l’entrada o eixida del col·legi, així com en les seues activitats extraescolars: “Confie que els periodistes i fotògrafs siguen sensibles a la situació que enfronten i puguen comportar-se de la forma més humana possible amb ells“.

I és que demanava que es tinga en compte que es tracta “de la salut i la integritat física i emocional” de dos menors que només volen eixir al carrer sentint-se “fora de perill” i sense estar sotmesos “a l’escrutini constant de les càmeree“.

Últimes notícies

Primera proposta del calendari per a Falles 2026 amb Crida el 22 de febrer i revetles al març

La Mesa del Diàleg Faller proposa que la Crida per a les Falles 2026 se celebre el 22 de febrer i les revetles els caps de setmana del 7 i 14 de març, anticipant la planificació per a facilitar permisos i organització.

Damnificats per la DANA a València exigixen millores en infraestructures i formació davant futures emergències

L'agrupació 'Tots a una veu', formada per afectats per la DANA a València, sol·licita al president de la Generalitat, Carlos Mazón, millores en infraestructures, protocols de formació i major coordinació entre administracions per a previndre futures catàstrofes.

La Comissió Gestora de la PAU reconeix el malestar per pregunta sobre la dana en examen de Geografia

La Comissió Gestora de la PAU lamenta el malestar generat per una pregunta sobre la dana en l'examen de Geografia de la convocatòria de juliol, que va incloure una imatge sensible del barranc de Chiva després de la riuada.

Germán Valera es convertix en el primer fitxatge de l’Elx per al seu retorn a Primera Divisió

L'extrem murcià Germán Valera és el primer fitxatge oficial de l'Elx per a la pròxima temporada després del seu traspàs des del València. El jugador firma per dos anys i torna al club després d'una cessió exitosa que va contribuir a l'ascens a Primera Divisió.

El Ministre d’Indústria destaca a PowerCo com a referent en la transformació cap a la mobilitat elèctrica a Espanya

El ministre d'Indústria destaca la gigafactoria PowerCo a Sagunt com a símbol de la transformació cap a la mobilitat sostenible i electrificada a Espanya, amb una inversió de fins a 3.500 milions euros.

Jordi Hereu defén la integritat del PSOE malgrat la deshonestedat de tres integrants

El ministre Jordi Hereu afirma que el comportament deshonest de tres membres no deteriora un projecte socialista que ha contribuït al progrés d'Espanya durant set anys.

Moren dos persones per colps de calor a Castelló i Alacant durant onada de calor històrica

Un home de 52 anys i una dona de 53 moren per colps de calor a Castelló i Alacant respectivament, en ple episodi de calor extrema segons Sanitat.

Tanquen temporalment les platges de Cullera i Calp per contaminació bacteriana en l’aigua

Les platges de Dosser a Cullera i Arenal-Bol a Calp han sigut tancades temporalment per la detecció de bacteris en l'aigua. Es realitzen anàlisi i remostrejos per a garantir la seguretat.