25.5 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Ana, parella del pare de Gabriel i detinguda per la mort del xicotet, no tenia una bona relació amb el xiquet

Ana Quezada con Ángel Cruz, el padre de Gabriel

Ana Quezada amb  Ángel Cruz, el pare  de Gabriel | Facebook

Després de dotze dies de cerca la Guàrdia Civil ha trobat el cadàver del xicotet Gabriel, el xiquet desaparegut en Níjar. El cos del xicotet es trobava en el maleter del cotxe d’Ana, l’actual dona d’Ángel Cruz, pare del xicotet. La dona ja ha sigut detinguda.

  

- Advertisement -Telegram València Diari

  

La dona ha participat de forma activa en la cerca del xicotet, de fet va ser ella qui va dir haver trobat la camiseta del xiquet prop de la zona en la qual va desaparèixer. Ana va començar una relació amb Ángel fa aproximadament un any i mig, segons publica ‘El Periódico’. Pel que sembla, des d’este moment mai va tindre un bon vincle amb el xiquet.

 

Fa aproximadament dos anys, Ana va tallar amb el seu anterior parella, Sergio, un burgalès amb el qual va anar a viure a Las Negras, en Níjar(Almeria), lloc on viu el pare del xicotet. Va ser poc després quan tots dos van iniciar una relació sentimental.

  

  

A partir d’eixe moment la relació entre Ana i el xicotet Gabriel mai va ser bona. Segons publica el mitjà citat, fins i tot en una ocasió el xiquet va arribar a desitjar que la dona no tornara mai de la República Dominicana, en un dels seus viatges allí. «Espere que es quede allí i no torne mai», va dir el xicotet.

Imagen de Gabriel, el pequeño desaparecido en Almería

Imatge de Gabriel, el xicotet  desaparegut a Almería | Redes sociales

Va trobar la camiseta del xiquet

Ana va ser la persona que va donar amb la famosa samarreta interior blanca que suposadament portava Gabriel el dia de la seua desaparició, també la persona que eixe  dia va vestir al xicotet. Des que la Guàrdia Civil va tenir constància d’eixa camiseta, van sospitar que alguna cosa estrany podia haver passat.

  

  

La camiseta va ser trobada seca i estesa sobre uns matolls, cosa que a la Guàrdia li va semblar molt extrany donat que els dies anteriors no havia deixat de ploure. A més la zona on va ser trobada ja s’havia revisat anteriorment.

Últimes notícies

Thierno Barry s’acomiada del Vila-real abans del seu esperat traspàs a l’Everton anglés

Thierno Barry s'acomiada del Vila-real després d'una temporada destacada i es prepara per a un traspàs pròxim als 32 milions d'euros a l'Everton. El davanter agraïx el suport rebut i destaca la seua evolució sota l'entrenador Marcelino.

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.

Incendi en un comerç de València afecta una poma sencera i deixa onze persones ateses per fum

Un incendi en una botiga de l'Avinguda del Port a València va generar un intens fum que va afectar un centenar de vivendes. Onze persones van rebre atenció mèdica per inhalació de fum, amb danys materials significatius i evacuacions.

El president de Banc Sabadell descarta èxit de l’opa de BBVA sense canvis en les seues condicions

Josep Oliu, president del Banc Sabadell, assegura que l'opa llançada per BBVA no tindrà èxit si no es modifiquen les condicions actuals, considerant l'oferta poc atractiva per als accionistes.

Vila-real inicia proves mèdiques i es prepara per a la pretemporada amb intensos entrenaments

El Vila-real avança en les seues proves físiques i mèdiques i té previst iniciar entrenaments este dijous a la seua ciutat esportiva, preparant una pretemporada amb diversos partits internacionals.

Quatre milions per a rehabilitar l’Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja després dels danys provocats per la DANA

La Diputació de València i Fundació Iberdrola destinaran quatre milions d'euros a la rehabilitació de l'Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja, afectada greument per la DANA. El projecte inclourà restauració, modernització i mesures sostenibles en esta institució educativa situada al Parc Natural de l'Albufera.

Pedro Martínez, convidat per Jordi Fernández a la prèvia de la lliga d’estiu NBA amb els Nets

Pedro Martínez, entrenador del València Basket, assistix a la preparació de la lliga d'estiu NBA amb els Nets de Brooklyn, convidat pel tècnic Jordi Fernández, pioner espanyol en l'NBA.