Un xic ferit en un accident de trànsit amb el cotxe en Castelló de la Plana

 

Este matí de divendres, cap a les 05.40 hores, un cotxe ha tingut un accident de trànsit en l’avinguda de València de la ciutat de Castelló de la Plana en el que un xic de 32 anys ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i el seu equip mèdic ha assistit al conductor, qui presentava ferides lleus.

 

Després de ser estabilitzat, el xic ha sigut traslladat fins a l’hospital General Universitari de Castelló de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Elx prepara la visita al Reial Madrid amb les baixes de Bigas, John i Fort

L'equip il·licità ha preparat la visita del sabado al camp del Reial Madrid amb tres absències per problemes fisicos. Bigas apunta a la llista i John ho té dificil.

Renfe programa 2.100 trens de Rodalia per a les Falles a València

Renfe ha programat 2.100 trens de Rodalia amb origen i destinació València per a la setmana fallera, amb més de 2 milions de places i un reforç del 35%. Hi haurà servicis diürns i nocturns amb freqüències especials per línies.

Catalá demana respecte després del pla de Rodalia en Falles i creix el xoc polític

Renfe ha limitat l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord entre les 13 i les 15 hores del 13 al 19 de març per les aglomeracions de les mascletaes. Catalá demana respecte, el Consell parla d'error del Ministeri i l'oposició planteja crítiques i alternatives.

Pérez Llorca ha anunciat un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

Pérez Llorca ha anunciat habilitar el sòl dotacional municipal sense desenrotllar per a vivenda mitjançant canvis en el Pla Simplifica 2. També ha avançat tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar unes 50.000 inspeccions.

Renfe reforça Rodalia en Falles amb 2.100 trens i més de 2 milions de places

Renfe ha programat 2.100 trens de Rodalia per a la setmana fallera, amb 310 servicis especials i reforços per línies. La mesura conviu amb la polèmica per limitar l'accés a València Nord en hores de mascletà.

Pluges intenses deixen 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² a la Marina Alta

L'episodi d'este dimecres ha deixat 135,7 l/m² a Pego i més de 100 l/m² en diverses localitats de la Marina Alta. S'han obert clars cap al nord, mentres Alacant seguix molt nuvolós.

Afectats de covid persistent denuncien la falta de reconeixement com a malaltia crònica en la Comunitat Valenciana

El Col·lectiu Covid Persistent Comunitat Valenciana denúncia que no s'ha implantat l'Estratègia de Cronicitat que reconeix la malaltia com a malaltia crònica. Sanitat defén que treballa en la seua adaptació i anuncia formació en Atenció Primària.

Dos milions seguixen amb covid persistent: el 62% es va contagiar en el treball

Un estudi de CSIF assenyala que més de dos milions de persones continuen amb seqüeles de covid persistent. El 62% creu que es va contagiar treballant i només al 21% se li reconeix l'origen laboral.