18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

En la seua presentació com a nou jugador del València, Unai Núñez va recordar que estan a mitat de temporada i que queda molt per jugar, per la qual cosa es va mostrar convençut que l’equip pot canviar la dinàmica. Va insistir a centrar el dia a dia, entrenar al màxim i competir de gom a gom per a deixar al València el més amunt possible, un enfocament que combina ambició amb realisme sobre la situació de l’equip.

El central va explicar que preferix mirar cap amunt abans que cap avall, però va assumir la necessitat d’entendre on estan i d’ajudar als companys amb tot el que siga a la seua mà. Des de la graderia ja va presenciar el triomf davant l’Espanyol i va valorar el treball col·lectiu mostrat, amb la idea de sostindre eixe nivell per a encadenar resultats.

Inscripció i estat físic

Núñez arriba cedit pel Celta de Vigo fins a final de temporada i va afirmar que està físicament bé, amb possibilitats d’entrar quan l’entrenador el decidisca. Va apuntar que venia de jugar-ho tot en el Hellas Verona, un context que reforça el seu ritme competitiu i la seua disposició immediata per a aportar.

Sobre la seua inscripció, el club va indicar que es va produir un retard per un document pendent de la federació italiana, però que tota la documentació ja està en mans de LaLiga i que el seu registre és qüestió d’hores. Eixe tràmit obriria la porta al fet que el tècnic puga comptar amb ell quan ho estime, reforçant una defensa a la qual el propi jugador va al·ludir en subratllar que quants menys gols encaixe l’equip, més opcions haurà de sumar punts.

Quant a la seua elecció, va explicar que tornar a una de les millors lligues del món va ser decisiu. Va assenyalar que l’oportunitat va sorgir en un moment perfecte per a recalar en un club com el València i que vindre a Espanya va pesar en la seua decisió, un missatge alineat amb el seu objectiu de contribuir des d’ara mateix i mirar cap a cotes més altes amb treball i continuïtat.

Últimes notícies

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.

Guido Rodríguez: hauria firmat més de sis mesos, però hi ha temps per a tot

El migcampista argentí, presentat com a nou jugador del València, va explicar que l'acord per sis mesos va respondre a la falta de temps en el mercat i va deixar oberta la seua continuïtat. Va assegurar ambició per a ajudar a mirar cap amunt en la classificació.