27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

‘MasterChef’ estarà molt present a la província representant un plat típic de Vila-real

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La XII edició de les jornades gastronòmiques d'”Olla de la Plana” de Vial-real dona este any un nou salt per donar-se a conéixer en l’àmbit nacional i ho fa amb dos apostes contundents: la novetat d’un showcooking l’elecció del mediàtic xef, Pepe Rodríguez de MasterChef com a padrí de les jornades.

Però és que a més, este any compta amb conferències protagonitzades per “Estrelles Michelin” i referents de l’àmbit culinari. Així, a més de Pepe Rodriguez, del ‘Bohio’, també estarà Miguel Barrera, de ‘Cal Paradís’, Javier Esteve, del restaurant ‘La Tasquería’ a Madrid, Ricardo Sotres, ‘El Retiro’, a Astúries, també Estrella Michelin o Roberto Bosquet (Xef bosquet) de Vila-real i líder en plataformes com Instagram en el seu àmbit.

Després d’onze edicions, es tracta “d’un esdeveniment consolidat que enguany vol fer un salt més”, com ha explicat el regidor responsable de l’àrea, Diego Vila. Per això a la proposta tradicional d’estes jornades on participen 14 restaurants de Vila-real i a l’esdeveniment solidari, de la “gegantina olla” que per 1 euro, A benefici de Mans Unides, tots podran degustar, s’uneix este any el showcooking.

Per la seua banda, Emilio Miralles, president d’Ashiovi, Associació d’hostaleria i oci de Vila-real que va néixer d’una necessitat d’unir-se a moments de pandèmia, També ha agraït esta aposta d’estendre el valor gastronòmic d’un plat tan emblemàtic com l’Olla de la Plana.

Per la seua banda Ximo abril des de la societat gastronòmica de Vila-real, ha afegit la bona acollida d’esta edició que s’estén a l’àmbit nacional, i les inscripcions finalitzaran este dimecres.

A més de recordar l’esdeveniment central del dia 25 en què de nou, gastronomia, tradició, i solidaritat s’uniran juntament amb els reclams i les novetats d’esta rellançada edició que trenca fronteres provincials i autonòmiques.

“Volem que Vila-real també estiga en el circuit de ciutats gastronòmiques d’Espanya. Aquí molta gent gaudeix quan ve a menjar i hem de potenciar això”, han recordat des de l’organització.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.