La indirecta que Bertín Osborne podria haver llançat a la seua exparella Fabiola

 

El 17 de gener es coneixia la notícia de la separació entre Bertín Osborne (66 anys) i Fabiola Martínez (48), després de 20 anys de relació sentimental, 14 d’ells com a marit i dona, i dos fills en comú: Kike (14) i Carlos (13). En este temps, les seues vides han pres camins absolutament paral·lels.

Ell viu a Sevilla, en el camp, en la finca dels seus somnis, en el lloc on mestressa estar, envoltat de naturalesa, cavalls i aire pur.

Ella, en canvi, exerceix la seua labor professional a Madrid i, des de fa pocs mesos, resideix en un pis de lloguer en el Passeig de la Castellana després de quasi deu anys en una impressionant mansió. En la seua llar té tot perfectament condicionat per a les necessitats específiques del seu fill major, Kike.

Si bé el divorci sembla haver sigut tant idíl·lic com definitiu, ara Bertín pot ser que haja llançat una indirecta a la seua exmuller, Fabiola, des del seu programa de Canal Sud. Fa uns dies, la cadena pública andalusa emetia una nova edició del xou de Bertín, presentat pel propi artista i per Vicky Martín Berrocal (48).

La convidada aquella nit era Bárbara Rey (71), qui participava d’un joc que va deixar entreveure una resposta per part de l’intèrpret de ranxeres que s’ha interpretat com un possible missatge a la mare dels seus dos fills xicotets.

En una d’eixes proves, Bertín va respondre a la pregunta que plantejava la copresentadora: «Creus en les segones oportunitats?». I és que, encara que Osborne va intentar esquivar la bala centrant-se en motius purament laborals («en esta professió és millor pensar que sí», replicava), Vicky va encaminar al seu company cap al sentit personal.

«Sí, crec, però cal deixar un bon espai gran entre la primera i segona. Segones oportunitats sí, però amb un espai raonable perquè les coses tornen al seu llit», va concloure, davant l’aplaudiment del públic, que, d’alguna manera, sabia perfectament per on anava Bertín.

Fins al moment no hi ha hagut reaccions per part de Fabiola, qui sempre s’ha mostrat pròxima i sol·lícita tant amb la seua parella, malgrat que la ruptura on el propi Osborne es va assenyalar com a responsable, com amb els mitjans de comunicació que s’interessen per com es troba en estos instants.

Fa una mica més d’un mes, Martínez era convidada a la presentació de la nova obra de teatre de Paz Padilla (51), ‘El humor de mi vida’. En la catifa roja, la premsa li preguntava si estava de nou oberta a l’amor, al que ella responia el següent: «Estic gaudint ara de mi, saps la peresa que em dona només pensar que ara que comence a gaudir de mi, de no haver de compartir, de ser una mica egoista, de veure la sèrie que vull, de ficar-me al llit a l’hora que vull, d’eixir si vull o no. Ara estic encantada de la vida. M’he d’anar que vaig amb el meu cap».

Per a concloure, la model veneçolana va voler tornar a deixar clar que la relació amb el seu exmarit és bona. «Molt bé, molt bé, amistosa i fenomenal. Ell és un senyor, super generós, ens volem molt d’una altra manera, així que això preval. L’amor és molt bonic, però hi ha vegades que no pot ser. Quan no pot ser, cal acceptar-ho». I pot ser que ací Bertín trobe la resposta a aqueixa indirecta.

 

Últimes notícies

Compromís aposta per una candidatura única valenciana d’esquerres al Congrés

Els portaveus de Compromís defensen una sola candidatura valenciana, ampla i integradora, que agrupe les forces d’esquerra per al Congrés. La coalició vol interpel·lar Esquerra Unida, Podem, Esquerra Republicana del País Valencià i Sumar País Valencià.

Trampes per a mosquits sense insecticida i compost casolà, les novetats més verdes d’Iberflora

Iberflora ha obert a Feria Valencia amb més de 400 marques i propostes innovadores del sector verd, com trampes per a mosquits sense insecticida, cultiu per a paella a casa i cubs reutilitzables per a compost. La cita se celebra junt amb Eurobrico, que presenta solucions domèstiques eficients com cortines purificadores d’aire i robots tallagespa sense cablejat.

València es referma com a referent mundial en resposta a catàstrofes climàtiques després de la dana

Una conferència internacional de l’OCDE celebrada a València ha destacat el paper d’Espanya com a model de prevenció, resposta i recuperació després de la dana de 2024, i ha posat en valor les lliçons compartides amb altres territoris.

Diana Morant alerta sobre el risc de perdre drets socials abans del 29‑N

La líder dels socialistes valencians, Diana Morant, advertix a València que són molts més els qui necessiten drets socials com l’accés a una vivenda digna i centra fins al 29‑N la campanya del PSPV a alertar sobre què passaria si governaren PP i Vox.

Oltra defensa un front valencià ampli i una esquerra única arrelada al territori

Mónica Oltra defensa a València una candidatura única d’esquerra, arrelada al territori i de base valenciana, per a les pròximes eleccions generals del 29-N, capaç d’agrupar el vot de la classe treballadora.

PSPV i Compromís estudien una llista conjunta al Senat el 29 de novembre

La plataforma Senadores y Senadoras por la Democracia ha revelat que PSPV-PSOE i Compromís valoren acudir junts al Senat el 29 de novembre, dins d’una crida estatal a candidatures progressistes conjuntes.

Els sindicats tomben el calendari de negociació educatiu proposat per la Conselleria

La majoria de sindicats educatius han rebutjat el calendari de 47 meses de negociació proposat per la Conselleria d'Educació per al curs 2026-2027, perquè no incorpora les principals reivindicacions que van originar la vaga de maig i juny. Demanen reprendre de manera immediata els temes pendents, com la recuperació de poder adquisitiu, la millora de l'educació en valencià i la reducció de ràtios.

València exhibix l’espasa de Jaume I i allarga la mostra de la Reial Senyera pel 9 d’Octubre

L’Ajuntament de València ha obert en el Saló de Cristall una mostra especial amb la Reial Senyera i l’espasa de Jaume I, que eixirà en la Processó Cívica per primera vegada en 50 anys. La programació del 8 i 9 d’Octubre combina actes institucionals, música tradicional, pólvora i la mascletà a la plaça de l’Ajuntament.