25.4 C
València
Divendres, 13 juny, 2025

La Universitat de València llança el programa de formació per a l’ocupació amb una oferta de 20 cursos amb crèdits

VALÈNCIA, 26 (EUROPA PRESS)

La Universitat de València, a través del servici UVocupació, ha llançat el nou programa de formació per a l’ocupació del curs 2024-25 amb una oferta de 20 cursos amb crèdits ECTS de participació universitària, l’objectiu del qual és complementar els coneixements específics i tècnics de la titulació amb l’adquisició de competències i habilitats que capaciten una incorporació al món laboral ràpida i adequada.

- Advertisement -Telegram València Diari

El programa s’emmarca dins de les línies estratègiques del Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació, que dirigix Ángeles Solanes, per a l’impuls de l’ocupabilitat universitària, i es desenvoluparà d’octubre de 2024 a juny de 2025.

Esta oferta inclou una àmplia formació en eines i tècniques per a buscar ocupació, com ara la preparació de l’entrevista de treball, l’anàlisi curricular o la marca personal a través de les xarxes socials, amb 5 cursos.

També pretén la millora de les competències i habilitats comunicatives, professionals, interculturals i digitals, amb un oferta de 6 cursos; dedica 5 cursos a l’empresa i l’emprenedoria; i afegix 4 formacions molt específiques sobre noves tendències de visualització de dades amb ‘PowerBI’, la participació en projectes europeus, i com a novetats, se submergix en el potencial de la Intel·ligència Artificial o IA per a millorar l’ocupabilitat, i en ‘R’ per a facilitar habilitats d’anàlisi i representació de dades.

En paraules de la vicerectora Ángeles Solanes, el programa “és una iniciativa clau per a preparar el nostre estudiantat per als reptes actuals del mercat laboral, i una oportunitat perquè esdevinguen professionals versàtils, innovadors i preparats per a liderar el canvi. La inclusió d’àrees com la comunicació, l’emprenedoria i fins i tot la Intel·ligència Artificial, imprescindibles en un entorn professional cada vegada més digitalitzat i competitiu, és un reflex del compromís de la Universitat amb una formació integral i orientada al futur”.

La vintena de cursos que conformen el programa de formació per a l’ocupació sumen un total de 35 crèdits ECTS de participació universitària i 350 hores lectives. Cadascun dels cursos disposa d’un cronograma específic, programa i objectius concrets. Així mateix, les persones inscrites obtindran accés a l’Aula Virtual de la Universitat de València amb material d’estudi i es dona l’opció de descompte en ser part de la comunitat universitària.

Últimes notícies

Diana Morant destaca la ferma resposta del PSOE davant el cas Koldo i la corrupció interna

La ministra Diana Morant defén l'actuació contundent del PSOE després de la dimissió de Santos Cerdán pel cas Koldo, reafirmant la lluita contra la corrupció interna.

Detinguts tres jóvens a València després de brutal agressió per a robar mòbil i difondre imatges íntimes

Tres jóvens, un d'ells menor, van ser detinguts a València per agredir brutalment a un altre jove per a robar-li el mòbil, amb el qual van realitzar pagaments fraudulents i van difondre imatges íntimes en xarxes socials.

Pedro Martínez, a un triomf d’igualar a Miki Vukovic com a entrenador amb més victòries a València Basket

Pedro Martínez està a només una victòria d'aconseguir les 143 triomfs de Miki Vukovic, consolidant-se com un dels entrenadors més exitosos en la història de València Basket.

La nova PAU en la Comunitat Valenciana registra un 95,68% d’aprovats, amb una notable baixada respecte a l’any passat

La convocatòria ordinària de la PAU 2025 en la Comunitat Valenciana reflectix un 95,68% d'aprovats, una caiguda de 2,64 punts respecte a 2024. La nota mitjana també baixa, situant-se en 6,39, i destaca la distribució de resultats per universitats i centres educatius.

Iago Sánchez, l’alacantí amb la millor nota a la PAU valenciana, opta per Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, del col·legi Sant Albert Magne a Alacant, aconseguix la millor nota de la PAU en la Comunitat Valenciana amb un 9,90 i triarà estudiar Disseny de Moda a Madrid.

Vox exigix la dimissió immediata de Pedro Sánchez i la convocatòria d’eleccions després del cas Koldo

El diputat de Vox en Les Corts Valencianes, Jesús Albiol, acusa a Pedro Sánchez de liderar una màfia corrupta i demana la seua dimissió immediata i eleccions després de revelacions del cas Koldo.

Iago Sánchez, l’estudiant alacantí amb millor nota a la PAU a València, inicia la seua carrera en Disseny de Moda a Madrid

Iago Sánchez Jüttner, alumne del Col·legi Sant Albert Magne a Alacant, obté la màxima qualificació a la PAU en la Comunitat Valenciana i començarà els seus estudis en Disseny de Moda a Madrid.

Mazón recorda que Sánchez va afirmar que davant la corrupció demanar perdó no és suficient

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, recorda que el president Pedro Sánchez va dir fa anys que demanar perdó no prou en casos de corrupció, en al·lusió al cas Koldo.