17 C
València
Dimecres, 21 maig, 2025

Concerts de la Pineda confirma a Biznaga, Tom Bombadil, Aurora & The Betrayers i Digger & The Pussycats

CASTELLÓ, 2 (EUROPA PRESS)-

El festival Concerts de la Pineda ha desvetleu quatre noms més per a la seua cinquena edició, que se celebrarà els dies 13 i 14 de juny. Així, a La Fúmiga, Strawberry Hardcore, Dry River, Nube Naranja, Sex Museum, Killus, Bokeronians, Kop, Miniño y Provi Morcillo se suman ahora Biznaga, Tom Bombadil, Aurora & The Betrayers i Digger & The Pussycats.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’abonament per als dos dies de concerts té un preu de 40 euros més despeses de gestió i està disponible exclusivament a través d’entradascastellon.com i la plataforma online Notikumi.

Amb estes noves incorporacions, són ja 14 els noms que configuren el cartell, encara que el cap de cartell encara es desconeix. No obstant això, fonts de l’organització han avançat que “serà de caràcter internacional”. Amb esta nova pista, s’espera conquistar un cop més la Pineda del Grau de Castelló, especialment després d’una quarta edició que va comptar amb un dissabte de sold out i 3.350 assistents entre els dos dies del festival.

Concerts de la Pineda seguix sent un aparador per al talent local, i se suma l’artista castellonenc Tom Bombadil als grups Dry River, Nube Naranja, Killus, Strawberry Hardcore, Bokeronians i Provi Morcillo.

Així mateix, diferents noms del panorama punk-rock nacional es podran escoltar en la Pineda del Grau, com Sex Museum, KOP, Miniño, Aurora & The Betrayers i Biznaga. Seguint la línia marcada en les dos últimes edicions, Concerts de la Pineda continuarà portant a la província de Castelló grups de projecció internacional, com els australians Digger & The Pussycats. Fonts de l’organització han assegurat també que el nom que completarà el cartell serà de caràcter internacional, encara que de desvetlarà “més endavant”.

Concerts de la Pineda està organitzat per la promotora castellonenca Planafest SL i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló, la Diputació de Castelló, la Conselleria d’Educació i Cultura de la Generalitat Valenciana, l’Institut Valencià de Cultura i Mediterranew Musix de la Conselleria de Turisme.

Últimes notícies

Josep Oliu destaca un rebuig social i empresarial a l’OPA del BBVA sobre Sabadell

El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, denúncia un clam social i empresarial contra l'OPA del BBVA i defén que les dos entitats generen més valor per separat.

Oliu destaca el rebuig social i empresarial a l’OPA de BBVA sobre Sabadell i aposta per la independència del banc

El president de Banc Sabadell, Josep Oliu, manifesta un ampli rebuig social i empresarial a l'OPA de BBVA, subratllant que els dos bancs generen més valor separats i defenent el projecte independent del Sabadell.

Les temperatures màximes tornen a superar els 30 graus en la Comunitat Valenciana amb Orihuela al capdavant

Les temperatures màximes tornen a superar els 30 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, destacant Orihuela amb 31,4 graus com el lloc més calorós hui.

Detingut a Bilbao el tercer implicat en el crim de Dénia vinculat a narcotràfic

La Policia Nacional ha arrestat a Bilbao al tercer presumpte implicat en l'assassinat ocorregut al setembre de 2024 a Dénia, relacionat amb narcotràfic.

El Llevant inicia la venda d’entrades per al partit clau a Burgos i organitza viatges amb autobús i tren

El Llevant ja ven entrades per al partit a Burgos, on pot aconseguir l'ascens a Primera Divisió, i oferix viatges amb autobús i tren per als seus seguidors.

Diego López confirma avanços positius en la seua renovació amb el València i aposta per millorar en la pròxima temporada

L'extrem del València Diego López assegura que la seua renovació amb el club va encaminada i amb bona sintonia. A més, es mostra optimista sobre la pròxima temporada i els seus objectius personals.

Vox retira esmena que buscava limitar l’autonomia financera de l’AVL en els Pressupostos de la Generalitat 2025

El grup Vox retira una esmena polèmica que exigia autorització per a modificacions pressupostàries de la Acadèmia Valènciana de la Llengua en els Pressupostos de la Generalitat per a 2025 després de crítiques d'il·legalitat.

Vicent Mompó reafirma la seua versió sobre la DANA i destaca que no necessita jutge per a dir la veritat

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, celebra que la jutgessa haja sol·licitat la seua entrevista i assegura que mantindrà la seua declaració sobre la DANA, ressaltant que la veritat no necessita la intervenció d'un jutge.