16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

El plató de Telecinco, mut: ‘María Teresa va passar por, li havien de parar els peus’

María Teresa Campos s’ha convertit en protagonista de l’actualitat en Telecinco. I tot perquè el seu ex, Edmundo Arrocet, està participant en el reality ‘Secret Story’. Un programa en el qual l’argentí, entre altres coses, no ha dubtat a negar que trencara amb ella per un missatge.

Tot això ha provocat l’enuig de les filles de la presentadora i també d’un dels seus amics, Kiko Hernández. Este ha decidit ‘desemmascarar’ a l’actor i ha explicat com es comportava realment amb ella quan estaven junts. D’esta manera, ho ha deixat seriosament en dubte.

Les paraules d’Edmundo Arrocet no han quedat en l’oblit i este dijous, que Kiko Hernández va tornar de vacances, es va armar un sagramental en el plató de ‘Sálvame Diario’ perquè el col·laborador va voler desmentir una per una les afirmacions que l’humorista ha abocat sobre la comunicadora en el reality ‘Secret Story’ en el qual participa.

El discurs de Kiko Hernández va anar pujant de to segons anaven passant els minuts va acabar assegurant que María Teresa Campos tenia por d’Edmundo en moltes ocasions: “Este senyor ha alçat moltes vegades la veu a María Teresa. Hi ha una persona que m’ha comptat les vegades… M’ha comptat les vegades que este senyor li faltava el respecte, cridant-li, li ha hagut de tirar de la seua casa, ha hagut d’intervindre el xofer. Va passar por, li cridava i l’acoquinava”.

A més, el col·laborador va confirmar que va estar a punt d’entrar en el reality i això haguera sigut negatiu per a l’humorista: “He parlat amb Teresa molt de Bigote, jo he estat a punt de tancar entrar en ‘Secret Story’ i si jo arribe a entrar, no té on ficar-se. Li hauria donat quatre o cinc dades, que s’ha d’anar d’Espanya. És un indesitjable, a una dona no se li fa això, et vas aprofitar de com estava i de l’enamorada que estava de tu”.

En este punt, el col·laborador ha fet al·lusió a les declaracions de l’humorista en el reality. Ha manifestat: “Què has estat amb pena amb ella? Pena la que donaves tu i el que vas fer a Rocío, la teua difunta dona, que en pau descanse”.

“I pena per al que em demanaves els diners. Et cagaràs”.

Segons Kiko Hernández, Edmundo Arrocet va traure partit de Teresa Campos des del principi

 

Kiko va confessar que el cantant, des de l’inici de la seua relació amb Campos, va traure partit d’ella: “Edmundo va pactar amb els fotògrafs les primeres fotografies amb María Teresa Campos. Van quedar en un restaurant en La Moraleja, Teresa va reservar taula dins, però ell va insistir a menjar fora. Es va emportar deu mil euros per eixe reportatge“.

Però no sols això perquè Kiko Hernández també va advertir al concursant de ‘Secret Story’ que com continue parlant de María Teresa Campos, no té cap problema a parlar de la seua relació amb Rocío, la seua exmuller: “Rocío va estar dos dies buscant al seu marit per Madrid, ell eixia d’Antena 3 i s’anava amb dos xiques per ací”.

Últimes notícies

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.