El parricida de Barcelona es va penjar amb el seu cinturó hores després de l’assassinat

 

El cap de la Divisió d’Investigació Criminal dels Mossos d’Esquadra de Barcelona, l’inspector Josep Naharro, ha explicat que el parricida de Barcelona, l’home que presumptament va matar al seu fill de dos anys en un hotel de Barcelona, va posar fi a la seua vida penjant-se amb un cinturó “hores posteriors a la nit del 24 d’agost“, quan es va trobar el cadàver del xiquet.

Ha informat que agents de la Unitat Aquàtica, al voltant de les 13.15 hores del dimecres van alertar que havien trobat un cos sense vida prop de l’aeroport del Prat que podia correspondre’s amb la persona que estaven buscant, Martín Ezequiel.

Afig que s’ha trobat en una “zona boscosa” de difícil accés, “no transitable habitualment”. Pel que sembla va aconseguir arribar per un canal pròxim a l’aeroport, i ha detallat que este dijous la policia científica ha confirmat que el cos trobat era l’home buscat per l’anàlisi de les empremtes dactilars.

“Amb el resultat de les proves de les empremtes dactilars podem confirmar que es tracta de la persona que estava sent buscada pels Mossos d’Esquadra.

La cerca d’este home, conegut com el parricida de Barcelona, es produeix a través d’aire, terra mar i aigua, utilitzant tots els recursos. “El cadàver que es troba correspon al principal investigat en la mort del menor de dos anys ocorreguda el 24 d’agost”, asseguren els Mossos d’Esquadra.

També han explicat sobre una possible planificació d’eixe fet i asseguren que en “cap moment” es va descartar cap hipòtesi. “Que hi hagueren actes preparatoris anteriors, de fet s’han investigat, no s’han detectat”, afig que sobre “indicis de planificació realment no s’han detectat”.

La policia catalana també ha apuntat que l’home “no té antecedents policials ni penals” i que el jutjat 23 de Barcelona tutela la investigació.

Moliner ha indicat que este no és el primer cas de violència vicària que els Mossos investiguen, el tipus de violència que s’exerceix contra un menor per a fer mal a la parella, i ha recordat que des de 2008 hi ha hagut entre set i huit més.

EL parricida va triar el mateix hotel per a posar fi a la vida del seu fill on havia celebrat la seua boda  amb la mare del xiquet, qui s’havia separat d’ell, i amb la qual actualment estava en procés de divorci.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.