L’infern del cantant Juan Peña, ingressat a l’hospital per coronavirus amb oxígen

 

El cantant Juan Peña ha manifestat a través de les seues xarxes socials que es troba ingressat en un hospital de Madrid per coronavirus. A més, Peña ha assenyalat que està vivint un «infern» a causa de la malaltia.

 

Manifesta que amb la publicació no vol «fer llàstima«, sinó conscienciar a la gent de vacunar-se contra el coronavirus «perquè si no, esta maleïda xacra no acabarà mai». «El que estic vivint és un infern per culpa de la maleïda bestiola anomenada COVID-19», assegura.

 

«Si haguera tingut les dos dosis, no estaria així»

 

El cantant comenta que la vacuna encara «no havia fet reacció» en el seu cos quan es va contagiar i indica que el que ha sentit «és el més semblant a un tractor gegant que et passa per damunt del teu cos i els teus pulmons vàries vegades intentant esclafar-te».

«La vacuna no havia fet encara reacció en el meu cos quan m’he contagiat i el que he sentit és el més semblant a un tractor gegant que et passa per damunt del teu cos i els teus pulmons vàries vegades intentant esclafar-te. Un volcà de foc dins del teu ser que et recorre de dalt a baix i tot pel maleït virus», ha afegit l’intèrpret, que està casat amb la periodista Sonia González, mare del seu fill Tristán.

Comenta que des que va començar la pandèmia ha sigut «previngut» realitzant-se PCR per a cantar, test d’antígens…, «però si més no t’ho esperes i on menys ho esperes et contagies i comences a viure la pitjor dels teus malsons».

L’artista de 41 anys porta dies fent front al virus i ha compartit el seu cas per a recomanar a tots els seus seguidors que es vacunen.

«Si haguera tingut les dos dosis de la vacuna posades els símptomes no hagueren sigut ni la meitat de la meitat, però només tenia una dosi perquè encara em quedaven uns dies per a la segona», ha lamentat.

«No puge esta foto per a fer llàstima ni molt menys per a causar cap mena de pena o preocupació. Ho faig per a conscienciar i que tots d’una vegada ens vacunem perquè si no aquesta maleïda xacra no acabarà mai».

 

«He sigut previngut amb les meues PCR»

 

Mira que he sigut previngut amb les meues PCR que m’he fet moltes per a anar a cantar, els meus tests d’antígens, els de saliva, els del bastonet, anàlisi de tota mena…. però si més no t’ho esperes i on menys ho esperes que et contagies i comences a viure la pitjor dels teus malsons», ha assegurat en el seu compte d’Instagram.

Agraeix el treball de l’equip mèdic

 

Malgrat estar passant per una difícil situació, Peña apunta que segueix «cap avant» gràcies a l’equip mèdic de la Seguretat Social de Madrid.

«M’atenen amb molta meravella, atenció i afecte, però encara em queden dies d’espera, de proves i de recuperació. Confie que en breu estaré amb la família que és el que més desig i amb vosaltres molt prompte damunt d’un escenari, ja que, com és lògic, he hagut de cancel·lar tot».

També, ha volgut agrair els missatges dels seus seguidors i afirma que només coneixien la seua situació la seua gent més pròxima.

 

«Per favor, vacune’s»

 

Finalment, manifesta es troba «molt millor», però considera que comptant la seua vivència pot ser que anime que la gent que encara no s’ha vacunat.

«Encara que vegeu en les notícies que la COVID-19 ha baixat, que així serà, les plantes de molts hospitals estan plenes. Això cal viure-ho en les carns cadascun per a sentir esta maleïda experiència que no li la desitge ni al pitjor enemic que existisca. En uns dies haurà acabat el malson. Per favor, vacune’s«, finalitza.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.