Investiguen si un cos trobat a Barcelona és el del pare que va matar al seu fill en un hotel

 

Els Mossos d’ Esquadra han trobat el cadàver d’un home en una zona boscosa prop de l’aeroport del Prat que podria ser el de Martín Ezequiel Álvarez, el parricida que va posar fi a la vida del seu fill de només dos anys en un hotel de Barcelona fa ara 20 dies. L’home estava en cerca des de llavors.

Fonts de Mossos han explicat que han trobat el cos en una zona boscosa entre Barcelona i el Prat de Llobregat, on està l’aeroport, i a l’espera de confirmar la identitat amb les petjades, treballen amb la hipòtesi que es tracta del pare del xiquet mort.

El 25 d’agost es va trobar el cos d’un xiquet de dos anys sense vida a l’habitació d’un hotel en el districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, al qual presumptament va arribar al costat del seu pare, que s’estava separant de la mare i que va enviar missatges avisant-la que «es penediria».

 

Hipòtesi

 

L’última vegada que se li va veure va ser precisament als voltants de l’aeroport. L’home no portava amb si el seu passaport, perquè este va ser trobat en un dels domicilis registrats, encara que en un primer moment es va creure que Álvarez Giaccio havia tractat de fugir de Barcelona amb avió, ja que es va desplaçar en taxi fins a l’aeroport del Prat.

Va arribar a l’aeròdrom i les càmeres de seguretat li van captar poc després, segons sempre les mateixes fonts, allunyant-se de les instal·lacions caminant. No va ser molt lluny, ja que el seu cos s’ha localitzat en una zona molt pròxima a la terminal, on pel que sembla es va suïcidar.

El descobriment del passaport va fer pensar als investigadors que el presumpte assassí del seu fill no hauria planificat la fugida, la qual cosa també explicaria la precipitació amb la qual va abandonar l’habitació de l’hotel Concòrdia, saltant un mur en comptes d’eixir per la porta.

El que sí que havia triat premeditadament va ser el lloc on va cometre el crim: l’hotel on s’havia celebrat les noces amb la mare del xiquet, amb qui estava en tràmits de separació des de feia poc. «A l’hotel trobaràs el que et mereixes», li va escriure en un missatge a la mare del xicotet, que només tenia dos anys.

Últimes notícies

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.