Investiguen si un cos trobat a Barcelona és el del pare que va matar al seu fill en un hotel

 

Els Mossos d’ Esquadra han trobat el cadàver d’un home en una zona boscosa prop de l’aeroport del Prat que podria ser el de Martín Ezequiel Álvarez, el parricida que va posar fi a la vida del seu fill de només dos anys en un hotel de Barcelona fa ara 20 dies. L’home estava en cerca des de llavors.

Fonts de Mossos han explicat que han trobat el cos en una zona boscosa entre Barcelona i el Prat de Llobregat, on està l’aeroport, i a l’espera de confirmar la identitat amb les petjades, treballen amb la hipòtesi que es tracta del pare del xiquet mort.

El 25 d’agost es va trobar el cos d’un xiquet de dos anys sense vida a l’habitació d’un hotel en el districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, al qual presumptament va arribar al costat del seu pare, que s’estava separant de la mare i que va enviar missatges avisant-la que «es penediria».

 

Hipòtesi

 

L’última vegada que se li va veure va ser precisament als voltants de l’aeroport. L’home no portava amb si el seu passaport, perquè este va ser trobat en un dels domicilis registrats, encara que en un primer moment es va creure que Álvarez Giaccio havia tractat de fugir de Barcelona amb avió, ja que es va desplaçar en taxi fins a l’aeroport del Prat.

Va arribar a l’aeròdrom i les càmeres de seguretat li van captar poc després, segons sempre les mateixes fonts, allunyant-se de les instal·lacions caminant. No va ser molt lluny, ja que el seu cos s’ha localitzat en una zona molt pròxima a la terminal, on pel que sembla es va suïcidar.

El descobriment del passaport va fer pensar als investigadors que el presumpte assassí del seu fill no hauria planificat la fugida, la qual cosa també explicaria la precipitació amb la qual va abandonar l’habitació de l’hotel Concòrdia, saltant un mur en comptes d’eixir per la porta.

El que sí que havia triat premeditadament va ser el lloc on va cometre el crim: l’hotel on s’havia celebrat les noces amb la mare del xiquet, amb qui estava en tràmits de separació des de feia poc. «A l’hotel trobaràs el que et mereixes», li va escriure en un missatge a la mare del xicotet, que només tenia dos anys.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU