21.5 C
València
Dilluns, 27 octubre, 2025

Detenen a dos menors per cremar un contenidor en Russafa

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Russafa a València a dos menors, de 14 i 15 anys, com a presumptes autors d’un delicte de danys, després de calar foc a un contenidor i ser sorpresos per la patrulla. 

 

Els fets van tindre lloc cap a les tres de la matinada en el districte de Russafa a València, quan una patrulla, realitzant labors de prevenció, va observar a un jove en actitud vigilant i a un altre que s’acostava a un contenidor de cartó prenent un tros de paper que portava a la mà i tirant-lo a l’interior del contenidor. 

 

Immediatament, els policies van donar l’alt als joves, que van emprendre la fugida, sent aconseguits a pocs metres, moment en el qual el contenidor va començar a cremar, sol·licitant els agents un indicatiu de bombers, a través de la Sala del 091. Davant la possibilitat que el foc aconseguira a altres contenidors i al turisme que estava aparcat al costat, la patrulla use l’extintor 
del seu vehicle fins a l’arribada dels bombers que van sufocar totalment el foc.

 

Finalment els joves van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de danys, ja que el contenidor, amb un valor de 900 euros, va quedar totalment calcinat. Els detinguts, un d’ells amb antecedents policials, han sigut entregats als seus pares, després de posar-ho en coneixement de Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Rueda veu personal la decisió de Carlos Mazón sobre dimitir i repetir candidatura

Rueda ha defés que la possible dimissió i candidatura de Carlos Mazón és una decisió personal i que, si es presenta, hauran de valorar els valencians. Cita la reconstrucció després de la DANA com a prioritat, malgrat una enquesta que reclama dimissió i eleccions.

Comunitat Valenciana, Múrcia i Andalusia envien a Aagesen un informe per a mantindre el Tajo-Segura

Les tres comunitats han remés una carta i un informe a la Vicepresidència Tercera per a defendre el manteniment del transvasament. Alerten d'impactes si es reduïxen els cabals i demanen diàleg tècnic i polític.

Baldoví acusa a Mazón de mentir 20 o 30 vegades sobre la seua vesprada durant la DANA

Baldoví ha titllat d'inaudit que Mazón donara versions contradictòries sobre què va fer la vesprada de la DANA i ha apuntat que, amb tota probabilitat, es va canviar de roba abans d'acudir al Cecopi. Compromís estudia accions per possible falsedat documental i exigirà dimissions en À Punt per no emetre en directe la manifestació del dissabte.

Feijóo retrau a Sánchez l”espectacle’ per la DANA i demana respecte a les víctimes

Feijóo ha carregat contra el que considera un 'espectacle' de Sánchez en plena setmana de l'aniversari de la DANA i ha reclamat respecte a les víctimes. El líder del PP ha evitat pronunciar-se sobre la investigació judicial i manté el seu suport a Mazón condicionat a la reconstrucció.

Mazón demana evitar el soroll i col·laboració institucional en la setmana de la DANA de València

Carlos Mazón ha demanat evitar el soroll polític en la setmana del primer aniversari de la DANA de València i ha reclamat una comissió mixta amb el Govern. L'objectiu, ha dit, és accelerar les ajudes i la reconstrucció amb cooperació entre administracions.

La jutgessa retrau a Argüeso intentar desplaçar la seua responsabilitat en la dana

La magistrada ha qüestionat l'estratègia processal d'Emilio Argüeso en la causa per la dana del 29 d'octubre de 2024 i rebutja investigar al director general de Medi natural. L'acte constata que l'AVSRE va rebre pel registre oficial l'oferta de suport i recorda que Argüeso dirigia el pla en preemergència i en emergència.

La grip repunta en la Comunitat Valenciana: la incidència puja un 153% fins a 17,7 per 100.000

La incidència de grip en la Comunitat Valenciana ha crescut quasi un 153% en una setmana, fins a 17,7 per 100.000. La covid cau un 31% i el total d'IRA puja un 14,6%.

Morant avala a Aemet en la DANA i acusa a Mazón de desoir a la ciència

Morant ha defés que Aemet va fer ciència i va avisar amb antelació durant la DANA. Ha acusat a Mazón de desoir les alertes i mantindre la seua agenda el 29 d'octubre.