12.3 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Paz Padilla insisteix fins a fer plorar a Isa Pantoja: “Esta vegada no he fet res”

 

Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare.

Isa va començar atabalada fins i tot en el mercat i ha passat tot el cuinat molt nerviosa pel temps i els processos que havia de dur a terme i ha acabat per trencar-se.

Tot ha començat quan Paz Padilla li ha preguntat si ha telefonat a algú de la seua família per a demanar-li consell. “No tinc a ningú a qui telefonar”, ha dit Isa Pantoja ensorrant-se. La presentadora ha ficat el dit en la nafra traient el tema del problema que actualment manté amb la seua mare i la germana de Kiko Rivera s’ha trencat per complet.

Isabel Pantoja

 

“M’he emocionat i ja està… Si estiguera la cosa bé li haguera encantat parlar amb mi hui. A ella li agrada la cuina, m’hauria donat algun consell… Però no m’agafarà el telèfon, encara que esta vegada no li he fet res. Està la cosa malament, no és alguna cosa meua, és del meu germà”, ha explicat Isa Pantoja, molt emocionada.

“La meua mare quan s’enfada, s’enfada amb tots i també amb mi. Tinc la consciència tranquil·la i per això no m’afecta en el meu dia a dia, no és com altres vegades que hi havia coses que sí. No vull posar-me a plorar ací”, ha dit la filla d’Isabel Pantoja que ha rebut el consol de Paz Padilla.
“La meua mare no està bé”

Isa Pantoja ha acabat fent una confessió sobre l’estat de la seua mare després de molts mesos de guerra oberta amb el seu germà Kiko Rivera. “No li puc exigir res perquè ella no està bé… Però això no és que m’afecte a mi, sinó també als nets que res tenen a veure”, ha afegit.

Ara, Isa està resignada davant la situació: “Ara sé que no ha passat res és qüestió de donar-li temps i ja està. Em fa pena perquè no parle amb ella”.

Finalment i per a llevar-li ferro a l’assumpte, Isa Pantoja ha comentat que ella mai ha cuinat en Cantora per l’excés de protecció de la seua mare. “La meua mare em veu fent això i em mata perquè no em deixa acostar-me als ganivets… No vol que estiga ni al costat de l’oli amb això t’ho dic tot. Fins que m’he independitzat no he fet coses”, ha explicat ja més tranquil·la.

 

El retrobament d’Isa i Sylvia Pantoja

 

Isa s’ha retrobat amb Sylvia Pantoja, una de les convidades al sopar. El moment es preveia tibant amb la cosina i enemiga de la seua mare però han acabat cantant juntes.

L’inesperat detall de Pepi Valladares que emociona a Isa Pantoja

 

Pepi Valladares ha degustat el sopar fora de plató però ens ha mostrat una cosa molt especial. Té guardades moltes cartes que li va escriure Isa durant la seua infància. “Et vull i en la distància sempre estarem, jo i la família Valladares”, acabava dient.

Però a més, li ha fet arribar una cosa molt significativa, un detall que l’ha deixada entre llàgrimes, el recordatori de la seua comunió: “Per a mi és súper emocionant perquè la meua infància ha sigut molt feliç i la comunió va ser per a mi una cosa molt especial, estava vivint a Marbella, era una època molt bona per a mi, estava Julián que sempre s’ha portat molt bé amb mi… M’emocione per la situació”.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.