Yeremy, Oyarzabal i Ferran lideren l’atac d’Espanya davant Geòrgia

Espanya afronta el dol de classificació per al Mundial 2026 en el Martínez Valero amb un pla ofensiu clar: Yeremy Pi, Mikel Oyarzabal i Ferran Torres formen el trident per a atacar l’última línia de Geòrgia, que presenta a Mamardashvili baix pals i a Kvaratskhelia i Mikautadze com els seus principals arguments en atac.

Luis de la Font aposta per un onze que combina seguretat i pilota: Unai Simón; Pedro Porro, Le Normand, Cubarsí i Cucurella; Zubimendi, Merino i Pedri; Yeremy Pi, Oyarzabal i Ferran Torres. L’estructura reforça l’eixida des de darrere i la circulació interior, amb laterals profunds i extrems oberts per a estirar el camp.

Les claus del plantejament

Amb Pedri i Merino com a interiors, Espanya busca comandament en la possessió i arribada des de segona línia, mentres Zubimendi equilibra per darrere per a tancar pèrdues i accelerar la recuperació. El trio ofensiu apunta a alternar desmarcatges a l’esquena i suports entre línies: Yeremy i Ferran oferixen velocitat per fora i Oyarzabal pot actuar de referència mòbil, fixant centrals o caient als costats per a generar espais.

Davant, el conjunt de Willy Sagnol presenta una alineació amb Mamardashvili; Kashia, Goglichidze, Dvali; Kochorashvili, Kvaratskhelia, Gocholeishvili, Mekvabishvili, Kiteishvili i Mikautadze. El dibuix prioritza orde prop de la seua àrea i eixida ràpida cap als seus hòmens més desequilibrantes, amb Kvaratskhelia i Mikautadze com a receptors de les transicions.

El partit convida a un guió de domini espanyol i resposta georgiana al contraatac. La selecció local tractarà d’imposar ritme i pressió rere pèrdua per a sostindre l’equip alt, mentres Geòrgia buscarà que Mamardashvili marque temps des de la porteria i que els seus atacants aprofiten qualsevol error. En un escenari com el d’Elx, la precisió en l’últim passe i l’atenció a pilota parada poden inclinar el resultat en un xoc que es preveu intens i amb marge per als detalls.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.