Mediaset cancel·la un dels seus reality estrela per un nou format internacional

Fa a penes un mes, Telecinco donava pistes a través de les xarxes socials, donant a entendre que anava a tornar “GH Vip”, després de dos anys de repòs. Diversos mitjans es feien ressò de la notícia, es deia que el format estava en producció i fins i tot el compte oficial del concurs llançava un missatge en Twitter que deia: “La casa está viva“, amb la famosa sintonia de fons. No obstant això, les últimes notícies apunten al fet que Mediaset ha canviat d’opinió.

 

Durant este últim mes s’ha especulat molt sobre els qui podrien ser els nous inquilins de la casa de Guadalix. Un dels noms que ha ressonat amb força ha sigut el de Julia Janeiro, la filla de Jesulín d’Ubrique i María José Campanario ja és major d’edat i triomfa en les seues xarxes socials. Carmen Borrego, és un altre dels noms de la llista. La filla de María Teresa Campos va tornar als platons de Telecinco fa uns dies en una entrevista amb Jorge Javier, i no seria d’estranyar que acceptara la proposta.

Altres noms de rostres que han eixit recentment de la cadena, com Isaac Torres, de ‘La Isla de las tentaciones’ i que va estar prop de posar rumb a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ o Julen de ‘MyHyV’, que ha participat en el piset de ‘Solos’ i està començant un romanç amb Sandra Pica; també sonen amb força.

Sembla que totes estes especulacions es quedaran en això, en simples apostes, ja que Mediaset ha decidit posposar la volta de ‘Gran Hermano VIP’ i en el seu lloc apostarà per ‘Secret Story‘. Com anunciaven en un comunicat, ha iniciat la producció d’un nou reality “on els secrets marquen el ritme de la convivència”. El programa compta amb onze edicions ininterrompudes a França i 7 a Portugal, a més de tindre adaptacions al Canadà i Holanda.

 

A més, des de Mediaset han revelat que “per primera vegada en la seua història, es desenvoluparà en versió Celebrity. D’esta manera, els famosos participants hauran de mantindre el seu secret fora de perill, mentre intenten descobrir el dels seus companys”.

Els espectadors jugaran un paper molt important, ja que “es convertiran en autèntics investigadors i seran testimonis de les estratègies dels concursants. A més, l’audiència serà testimoni de la seua convivència 24 hores i decidirà l’esdevenir del concurs”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.