L’emotiu adeu de José Ramón de la Morena a 40 anys de ràdio

 

José Ramón de la Morena es va acomiadar este dimecres de la ràdio. El Wanda Metropolitano, estadi de l’Atlètic de Madrid, va ser l’escenari de l’últim programa radiofònic del periodista, que deixa les ones. Amb el seu últim El Transistor, el locutor va posar fi a 40 anys en el mig acompanyat d’amics i ‘ídols’.

 

De la Morena va dir adeu als oïents a través d’un emocionat discurs en el qual va voler agrair la fidelitat de l’audiència i del seu equip.

«Perquè este conte s’ha acabat», va començar en el seu adeu. “Demane perdó a quants haja pogut ofendre des d’ací, perdó als quals m’hagen ofés. El record etern per als quals van estar i ja no estan i que els trobe a faltar. El bes per als meus fills, per a Laura, la meua dona, i per a tu una i mil vegades més el meu agraïment per haver sigut ací, encara que haja sigut una sola vegada si més no”, va assenyalar.

«T’agrairé en l’ànima que m’hages permés formar part de la teua vida en algunes estones a la nit i que m’hages acompanyat durant tots estos anys», va arrancar. «Jo vaig intentar no decebre’t mai, perquè a tu, que eres ací, és a qui jo dec tot».

«Em permetràs que a la redacció de la Cadena SER i d’Onda Cero els torne a donar les gràcies, vaig tindre la sort de treballar amb els millors i aprendre molt amb ells perquè éreu molt bons«, va comentar sobre el seu equip, fent un esment especial a Carlos Bustillo.

«Em disculpareu si faig un agraïment per a mi Carlitos Bustillo, perquè han sigut més de 30 anys aguantant-me i això té molt mèrit Carlos, moltes gràcies. El cel ja el tenies guanyat pels teus principis i per les teues religions, però la terra te l’has guanyada amb mi, inclòs el Bernabéu i el Metropolitano junts», va dir José Ramón de la Morena.

«Jo no sé què faré en el futur, però m’il·lusiona molt l’horitzó familiar i l’horitzó d’amics pròxims que veig emergir, em transmeten pau, felicitat i alguna cosa faré, perquè tinc una fundació que he de mantindre i esta professió ja m’ha donat bastant més del que puga necessitar mai i alguna cosa he de retornar jo», va prosseguir el locutor.

En els primers minuts de l’últim programa, José Ramón de la Morena va comptar amb la presència de José Eulogio Gárate, el jugador pel qual es va fer aficionat de l’Atlético de Madrid. “La vida m’ha regalat grans moments. Este és un d’ells”, va comentar el locutor al qual l’exfutbolista va deixar clar que “et pots anar molt satisfet després de tot el que has fet”.

Simeone tampoc va voler perdre’s l’adeu radiofònic de De la Morena i va aprofitar l’ocasió per a mostrar, una vegada més, el seu compromís total i absolut amb el club dels seus amors. “Des del primer dia que vaig tornar a l’Atleti, vaig intentar i continue intentant donar-li el millor que tinc i no pararé”, va confessar.

Unes paraules que van concordar amb les d’un Koke que li va admetre a ‘Joserra’ que “el braçalet de l’Atleti és una responsabilitat, és portar tots els valors del club dins i fora del camp”.

També van passar pel programa de comiat Joan Laporta, Rafa Nadal, Enrique Cerezo i Miguel Ángel Gil Marín.

 

José Ramón de la Morena

 

José Ramón de la Morena (21 de noviembre de 1956, Bruente) es va iniciar en la ràdio a nivell nacional l’any 1981, quan -procedent de Ràdio Intercontinental- va ingressar en la redacció d’esports de la Cadena Ser. El seu talent i olfacte natural per a trobar i contar històries li van fer passar ràpidament de cobrir esdeveniments menors a narrar grans gestes de l’esport (Voltes a Espanya, Tours, Mundials…).

En poc temps, De la Morena va començar a presentar programes esportius, fins a saltar al prime time de la ràdio, creant l’històric programa ‘El Larguero’, que va portar com a senyal d’identitat el famós ‘ra, ra, ra’ de Benito Moreno.

El setembre de 2016, José Ramón de la Morena es va incorporar a Onda Cero amb el programa ‘El transistor’, en una aposta decidida de la cadena generalista d’Atresmedia per la informació esportiva de qualitat.

De la Morena va traslladar a Onda Cero la seua personal manera d’entendre la informació i l’anàlisi esportiva, amb un estil pròxim i rigorós.

Últimes notícies

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.

Morant acusa PP, Vox i Junts de bloquejar els decrets d’habitatge i de “no tindre sentiments”

La ministra Diana Morant critica que PP, Vox i Junts hagen derogat al Congrés dos decrets llei sobre habitatge i els acusa de no representar els interessos del carrer. Pilar Bernabé assegura que, davant el bloqueig de la dreta, els socialistes continuaran impulsant polítiques d’habitatge.

El Fòrum de Compra Pública de València reclama canvis per blindar una alimentació saludable

El Fòrum Internacional de Compra Pública Alimentària de València ha exigit més voluntat política, recursos i canvis normatius per convertir la compra d’aliments en una política pública estable que done suport a l’agricultura familiar i millore l’alimentació ciutadana.

Les pluges alleugen la sequera al camp valencià però colpegen el caqui de la Ribera

L’episodi de pluges ha sigut positiu per al camp valencià en general, però el granís ha arrasat fins al 100% del caqui en algunes finques de la Ribera Alta i ha causat pèrdues de 4 milions d’euros.