Kiko Hernández es fica amb el físic de Rocío Flores i les xarxes esclaten

 

El documental que Rocío Carrasco ha protagonitzat en Telecinco ha silenciat a molts dels seus detractors. Alguns dels quals abans eren molt durs amb ella han acatxat el cap.

En este grup està Kiko Hernández, qui li va demanar perdó i va començar a abanderar la causa feminista. El problema és que els espectadors no van confiar en les seues disculpes, perquè pensaven que únicament estava seguint el corrent predominant.

Aplaudir a l’exmuller d’Antonio David era una tasca massa fàcil i infinitat de rostres es van sumar al moviment. No obstant això, el temps ha anat passant i cada vegada és més difícil mantindre la postura inicial.

El col·laborador ha tret el seu costat més ‘feridor’ i ha carregat durament contra el paper que juga Rocío Flores en el plató de ‘Supervivientes’, referint-se a ella, a més, com un “conyàs de xiqueta”. Una frase d’allò més elegant -note’s la ironia-.

L’exconcursant de ‘Gran Hermano’ considera que Rocío Flores és una impostora. S’ha burlat del seu aspecte físic i l’ha acusat d’atreviments bastant lletjos.

Segons va eixir publicat, la neta de ‘la más grande’ no consentia compartir plató amb unes certes persones. Va vetar al mateix Jorge Javier Vázquez i a Belén Rodríguez, tots dos íntims amics de la seua mare.

Al tertulià no li va tremolar el pols en afirmar que no entenia com Rocío podia estar en un plató defensant a Olga perquè “ella no és la seua mare”. Com si totes dos coses foren incompatibles. A més, la va qualificar de “vetadora”, perquè, segons ell, ha prohibit que alguns col·laboradors estiguen en el mateix plató que ella.

 

D’algun temps ençà, la filla de Rocío Carrasco està guanyant molts diners gràcies a les seues xarxes socials. Té un nombre de seguidors bastant atractiu per a les marques, per la qual cosa li fan ofertes molt suculentes.

En una de les seues últimes publicacions ha promocionat un vestit de Marta López, gran defensora d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’. Hi ha molta gent que considera que la tertuliana s’està aprofitant de l’estirada mediàtica de la família Flores.

 

L’atac que ha deslligat la polèmica

 

Els companys d’Hernández han aplaudit este descobriment, així que ell s’ha animat a seguir amb el joc. Segons la seua opinió, el comportament que la neta de la Jurado està tenint en ‘Supervivienets’ és inadmissible.

Primer perquè no tracta bé als presentadors i després perquè no actua d’una forma coherent. Antonio David li ha enviat una carta a la seua dona on li fa partícip de la situació que hi ha a Espanya.

Kiko no comprén que involucren a Olga en l’huracà Carrasco i després exigisquen mantindre-la al marge.

Estava bastant indignat i les formes en les quals ha expressat la seua opinió han sigut desencertades.

Però el pitjor va arribar tan sols uns minuts després. Quan el programa de Telecinco va fer públiques diverses fotografies de Rocío Flores en xarxes socials, Kiko menyspreava el seu estil posant com a exemple les ungles: “No entenc com pot portar eixes ungles de quatre metres”, va assegurar.

Després de veure una imatge en la qual la filla d’Antonio David apareixia al costat de Marta López, i una altra de la jove en solitari, Kiko Hernández va insinuar que esta podria haver usat programes per a editar la seua figura: “Busquen les set diferències, és la meitat!”. 

Estes paraules i l’actitud que ha tingut el protagonista d’esta notícia durant la vesprada d’este dijous no ha passat, ni molt menys, desapercebuda en les xarxes.

Tant és així que els seguidors de la família Flores-Moreno han convertit en Trending Topic a Kiko Hernández en Twitter, i no precisament pel seu bon fer. Ací podeu llegir alguns dels missatges que fins als més crítics amb la família Flores li han volgut dedicar al tertulià després d’haver considerat que este ha estat fora de lloc.

 

 

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.