9.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Has contat el que t’ha donat la gana: la bronca de Jorge Javier a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja i Omar Sánchez van protagonitzar un romàntic retrobament a Hondures. La neboda d’Isabel Pantoja va viatjar fins als Cayos per a animar al seu nóvio i donar-li forces.

Després de l’inoblidable moment, i després que el seu nóvio se salvara de l’expulsió definitiva, la col·laboradora de ‘Sálvame’ es quedava al costat d’ell per a passar un dia a l’illa en la qual ella també havia estat dos setmanes durant la seua participació en 2014.

No obstant això, la sobrinísima té la llengua molt llarga i va donar al canari informació de l’exterior, alguna cosa que tenia terminantment prohibit.

La reprimenda de Jorge Javier

 

En una connexió amb Jorge Javier Vázquez, durant la gala d’este dimecres, el presentador aprofitava per a renyar a la influencer, que no havia pogut contindre’s i havia comptat algunes informacions de l’exterior a la seua parella i a Lola. “Quina part de no es pot dir res no has entés?”, preguntava el conductor del programa.

 

Ella tenia molt clara la seua resposta: “Que jo sàpia, quan jo vaig arribar ací ja li havíeu posat el vídeo de Gianmarco parlant malament d’ell i de Lara imitant-li. Em vaig basar en això, res més. I animant-li perquè seguira, que, si no se sentia amb suport fora, que sabera que té altres suports“, es defensava la prima de Kiko Rivera.

 

¿Qué ha contat Anabel Pantoja?

 

“Escolta’m, tu has d’eixir d’este concurs més tard que uns altres. No et fies de la gent que et diu que et vol molt. Els únics amics que tens ací són Alejandro Albalá i Lola”, advertia la tertuliana al surfer. “Alegria, que ací hi haja sang, semblaves una estàtua a vegades. Vull que et quedes. Em fa molta pena palito, però t’he defensat molt. Tu has lluitat, has sigut generós…”.

“A Tom li diré que en la federació de Karate ho vol a Madrid, tantes puntades i tantes puntades. Ell juga a les puntades, l’altre amb els seus seguidors… Qui no va obrar bé va ser Gianmarco, perquè va dir que no sabia com eres capaç de fer això dels amulets, que ell no ho faria mai… ai el que ell faria per guanyar un premi”, comentava Anabel enfront de les càmeres.

Malgrat no agradar-li la seua actitud, Pantoja reconeixia que el marroquí era un bon concursant. “Tom està fent un concurs molt bo perquè és graciós, guasón, et fa sortir de polleguera, és dolent alhora, és un oncle de reality, igual que Gianmarco”, opinava.

Jorge Javier s’ha posat seriós amb la col·laboradora de ‘Sálvame’ i li ha retret haver parlat més del compte. “Has comptat de l’exterior el que t’ha donat la gana. Quina part que no es pot donar informació no has entés?” ha preguntat el presentador.

 

Anabel Pantoja, molt dolguda, compte com l’ha afectat l’enfrontament amb Kiko Rivera

 

“No crec que els haja donat informació que els perjudique. Si és així, demane disculpes però el que li he dit ha sigut per a animar-ho i per a dir-li que tampoc havia comés un delicte el dia dels poders. Que cadascun ací juga les seues cartes i que ell també ha de jugar les seues. Res més. No vaig veure gens dolent, però anem, igual que li van criticar els concursants jo tinc dret a opinar de cadascun i no he donat cap dada de fora”, continuava amb el seu defensa Anabel.

Però les paraules de la col·laboradora no convencien a Jorge Javier, que no dubtada a tornar a dir-li que havia parlat de més.

“Pensa en les converses que has mantingut amb Lola i amb Omar”, relatava el presentador. I és que la influencer, a més del que ha reconegut també havia comptat quanta gent fa costat a l’exconcursante de l’illa de les temptacions, amb qui hauria d’haver-se aliat el seu nóvio, qui eren els més traïdorencs o quins col·laboradors defensen la participació de cadascun.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.