Has contat el que t’ha donat la gana: la bronca de Jorge Javier a Anabel Pantoja

Anabel Pantoja i Omar Sánchez van protagonitzar un romàntic retrobament a Hondures. La neboda d’Isabel Pantoja va viatjar fins als Cayos per a animar al seu nóvio i donar-li forces.

Després de l’inoblidable moment, i després que el seu nóvio se salvara de l’expulsió definitiva, la col·laboradora de ‘Sálvame’ es quedava al costat d’ell per a passar un dia a l’illa en la qual ella també havia estat dos setmanes durant la seua participació en 2014.

No obstant això, la sobrinísima té la llengua molt llarga i va donar al canari informació de l’exterior, alguna cosa que tenia terminantment prohibit.

La reprimenda de Jorge Javier

 

En una connexió amb Jorge Javier Vázquez, durant la gala d’este dimecres, el presentador aprofitava per a renyar a la influencer, que no havia pogut contindre’s i havia comptat algunes informacions de l’exterior a la seua parella i a Lola. «Quina part de no es pot dir res no has entés?», preguntava el conductor del programa.

 

Ella tenia molt clara la seua resposta: «Que jo sàpia, quan jo vaig arribar ací ja li havíeu posat el vídeo de Gianmarco parlant malament d’ell i de Lara imitant-li. Em vaig basar en això, res més. I animant-li perquè seguira, que, si no se sentia amb suport fora, que sabera que té altres suports«, es defensava la prima de Kiko Rivera.

 

¿Qué ha contat Anabel Pantoja?

 

«Escolta’m, tu has d’eixir d’este concurs més tard que uns altres. No et fies de la gent que et diu que et vol molt. Els únics amics que tens ací són Alejandro Albalá i Lola», advertia la tertuliana al surfer. «Alegria, que ací hi haja sang, semblaves una estàtua a vegades. Vull que et quedes. Em fa molta pena palito, però t’he defensat molt. Tu has lluitat, has sigut generós…».

«A Tom li diré que en la federació de Karate ho vol a Madrid, tantes puntades i tantes puntades. Ell juga a les puntades, l’altre amb els seus seguidors… Qui no va obrar bé va ser Gianmarco, perquè va dir que no sabia com eres capaç de fer això dels amulets, que ell no ho faria mai… ai el que ell faria per guanyar un premi», comentava Anabel enfront de les càmeres.

Malgrat no agradar-li la seua actitud, Pantoja reconeixia que el marroquí era un bon concursant. «Tom està fent un concurs molt bo perquè és graciós, guasón, et fa sortir de polleguera, és dolent alhora, és un oncle de reality, igual que Gianmarco», opinava.

Jorge Javier s’ha posat seriós amb la col·laboradora de ‘Sálvame’ i li ha retret haver parlat més del compte. «Has comptat de l’exterior el que t’ha donat la gana. Quina part que no es pot donar informació no has entés?» ha preguntat el presentador.

 

Anabel Pantoja, molt dolguda, compte com l’ha afectat l’enfrontament amb Kiko Rivera

 

«No crec que els haja donat informació que els perjudique. Si és així, demane disculpes però el que li he dit ha sigut per a animar-ho i per a dir-li que tampoc havia comés un delicte el dia dels poders. Que cadascun ací juga les seues cartes i que ell també ha de jugar les seues. Res més. No vaig veure gens dolent, però anem, igual que li van criticar els concursants jo tinc dret a opinar de cadascun i no he donat cap dada de fora», continuava amb el seu defensa Anabel.

Però les paraules de la col·laboradora no convencien a Jorge Javier, que no dubtada a tornar a dir-li que havia parlat de més.

«Pensa en les converses que has mantingut amb Lola i amb Omar», relatava el presentador. I és que la influencer, a més del que ha reconegut també havia comptat quanta gent fa costat a l’exconcursante de l’illa de les temptacions, amb qui hauria d’haver-se aliat el seu nóvio, qui eren els més traïdorencs o quins col·laboradors defensen la participació de cadascun.

Últimes notícies

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.