Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

L’Elx i l’Atlètic de Madrid empaten 2-2 en un partit intens i obert, marcat per una primera part plena d’alternatives en el marcador i per l’expulsió d’Almada, que obliga el conjunt madrileny a jugar en inferioritat però no li impedix rescatar un punt.

L’Atlètic colpeja primer

La trobada arranca amb un Atlètic més precís en els metres finals, que aprofita una de les seues primeres aproximacions per a obrir el marcador. Nico González firma el 0-1 després d’una acció ben culminada pel migcampista, que avança a l’equip madrileny i genera dubtes en la saga local.

Lluny d’acusar el colp, l’Elx es refà amb rapidesa. El conjunt il·licità avança línies, pressiona l’eixida de pilota rival i troba premi en una jugada a pilota parada. El central David Affengruber, incorporat a l’atac, connecta una rematada precisa que suposa el 1-1 i retorna la igualtat al marcador, reforçant la confiança del bloc local.

A partir de l’empat, l’Elx se sent més còmode i fa un pas avant. L’equip combina amb més calma en camp contrari i posa en dificultats a la defensa de l’Atlètic, que comença a patir cada pilota penjada a l’àrea. En una d’eixes accions, el propi Affengruber torna a ser protagonista en provocar un penal després d’una incursió en l’àrea madrilenya.

Da Silva assumix la responsabilitat des dels onze metres i no falla. El seu llançament ajustat es convertix en el 2-1, completant la remuntada de l’Elx i canviant el guió del partit. L’acció té a més una conseqüència clau: l’expulsió d’Almada, que deixa a l’Atlètic amb un jugador menys i obliga el conjunt madrileny a reorganitzar-se tàcticament per a resistir els atacs locals.

Malgrat la maçada de quedar-se en inferioritat i veure’s per darrere en el marcador, l’Atlètic no s’esfondra. L’equip manté la seua competitivitat, tanca files en defensa i espera la seua oportunitat per a eixir al contraatac o aprofitar qualsevol error rival. Eixa actitud li permet continuar viu en el contracop fins i tot amb un futbolista menys sobre la gespa.

El premi a la insistència visitant arriba amb una nova aparició de Nico González. El migcampista, molt actiu en camp contrari, firma el 2-2 en una jugada que requerix la revisió del VAR abans de pujar definitivament al marcador. Després de la comprovació de l’acció, el punt és validat i l’Atlètic aconseguix igualar el xoc malgrat la seua inferioritat numèrica.

Amb l’empat, el tram final de la primera mitat es desenrotlla amb màxima intensitat. L’Elx intenta aprofitar la seua superioritat per a tornar a avançar-se, mentres l’Atlètic es concentra a mantindre l’equilibri entre defendre amb solidesa i no renunciar a l’atac. El resultat al descans reflectix un 2-2 que sintetitza una primera part molt disputada, amb remuntada local, reacció visitant i un protagonista destacat en Nico González, autor dels dos gols del conjunt madrileny.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sindicats denuncien la suspensió d’operacions en l’Arnau pel trasllat d’anestesistes a la Fe

CSIF i SIMAP alerten que el trasllat forçós d'anestesistes des de l'Arnau de Vilanova-Llíria a la Fe està provocant suspensions de quiròfans, retards en operacions i un augment de les llistes d'espera.

La Generalitat mostra el treball dels servicis d’emergències en una jornada de portes obertes

La XXII jornada de portes obertes del Centre de Coordinació d'Emergències 112 Comunitat Valenciana reunix a l'Eliana a onze organismes i més de cent professionals per a acostar la seua labor a la ciutadania i fomentar l'autoprotecció.

Nova protesta a València el 26 d’abril amb el lema ‘Mazón a presó’

Els moviments socials i les associacions de víctimes de la dana de 2024 convoquen una nova concentració el 26 d'abril a València amb el lema 'Mazón a presó', enfront del Palau de la Generalitat.

La Generalitat crearà una base de dades única de protocols per a totes les policies locals

La Conselleria d'Emergències i Interior impulsarà una base de dades centralitzada de protocols per a unificar criteris d'actuació de les policies locals i reforçar la seua formació i capacitat de resposta.

Guido Rodríguez confia en la reacció del València i a acabar la Lliga amb calma

Guido Rodríguez es mostra convençut que el València reaccionarà després de la derrota davant l'Elx, transformarà la brega en motivació i afrontarà els set últims partits de Lliga amb l'ambició d'assegurar una recta final tranquil·la.

La calor s’avança: el prelitoral de València podria superar els 30 graus des del diumenge

La Comunitat Valenciana mantindrà un temps estable en els pròxims dies i, a partir del diumenge, la calor s'intensificarà amb valors propis de principis de juny i màximes per damunt de 30 graus en zones baixes del prelitoral de València.

El València aconseguix els 3.000 partits en Primera davant el Mallorca

El València disputa davant el Mallorca el seu partit número 3.000 en Primera Divisió, una efemèride històrica que arriba en plena lluita per la permanència i amb el club lluny dels seus anys daurats.

L’Elx tomba a un Atlètic en inferioritat i s’aferra a la permanència

L'Elx es va imposar 3-2 a un Atlètic ple de baixes i més d'una hora amb deu per la roja a Almada. Un doblet de André da Silva manté visca la lluita per la permanència.