La nova vida en l’ombra d’Antonio David Flores. Què li faria tornar a la televisió?

 

Després de setmanes sense buscar el focus mediàtic, ‘Ya es mediodía’ ha localitzat a Antonio David Flores i el seu actual aspecte físic fa més que evident que la docuserie de Rocío Carrasco, la seua situació familiar i els processos que té oberts judicialment estan fent mossa en ell. Pàl·lid, molt més prim, amb ulleres i rostre molt seriós, Antonio David Flores viu les seues hores més baixes.

El fet que lluïra molt més bronzejat en ple hivern que ara ens fa pensar que no ix quasi de casa. La possibilitat que es reòbriga el cas també li està afectant anímicament. Les marcades ulleres del marit d’Olga Moreno ens fan pensar que li costa agafar el son.

Presenta una imatge molt diferent i al qual no parava de parlar en revistes i programes de televisió, li ha menjat la llengua el gat.

“Està recopilant molt material i la seua intenció és posar demandes. No vol parlar perquè vol respondre en un jutjat”, ha assegurat Miguel Ángel Nicolás després de veure les imatges d’Antonio David al mateix temps, que Rosa Benito entenia que el col·laborador haja donat una gran baixada física

“És normal que amb el que s’està passant i s’està sentint, és una persona que ha d’estar així, ha de donar-li voltes… I ja no per Rocío, sinó pels problemes que té”.

No obstant això, Alba Carrillo es mostrava, una vegada més, implacable contra l’exmarit de Rocío Carrasco i assegurava “Amb els diners que ha guanyat ja es podria canviar de samarreta. I número two, no faràs roda de premsa a la botiga de la seua dona? Este home és un ‘jeta’”.

 

Els tres casos judicials que li convertiran en notícia

 

Rocío Carrasco l’acusa per presumpta insolvència punible i falsedat documental, a més esta sol·licita una reobertura de la seua demanda per maltractament continuat i lesions psicològiques

Després d’anys davant dels focus, Antonio David Flores ha desaparegut del panorama mediàtic, però hi ha tres casos judicials que li convertiran en notícia en els pròxims mesos.

L’exguàrdia civil té en marxa tres processos judicials que podrien canviar la seua vida de manera radical.

En els pròxims mesos, Antonio David haurà de travessar la porta dels jutjats diverses vegades.

Té pendent dos causes judicials i el seu ex, Rocío Carrasco que reobriran el cas de les presumptes lesions psicològiques. Ha dia de hui són dos els processos judicials actius.

En el primer l’equip legal de Roció Carrasco l’acusa d’un possible delicte d’insolvència punible i falsedat documental, ja que, presumptament hauria facturat treballs a través de societats a nom de la seua dona i el seu representant. Motiu pel qual va declarar el març de 2017.

El segon procediment que té en marxe el va obrir el mateix per a reclamar-li a Rocío Carrasco el pagament de la pensió de David Flores, el fill xicotet que tenen en comú, són uns 8.000 €.

El tercer front judicial és el més preocupant dels tres. Rocío Carrasco va presentar una demanda contra el seu exmarit per maltractament continuat i lesions psicològiques, però es va desestimar. No obstant això, ara té l’esperança que aqueixa acusació prospere gràcies als testimoniatges de les persones que han participat en la seua docuserie.

Segons Isabel Rábago, Rocío Carrasco respecte a este tercer front només espera ser escoltada: “Ella té pensat aportar moltes més coses perquè es reòbriga la causa, ella no reclama una sentència condemnatòria, demana que se li escolte en sala… El cas de Rocío Carrasco té dos possibilitats, que la justícia li done la raó o que la justícia de carpetada al cas i es va acabar”.

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.