Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens de 65 i 68 anys i una dona de 50 anys han resultat ferits este dissabte amb politraumatismes en un xoc frontal entre un turisme i una furgoneta a la carretera N-340, dins del terme municipal de Castelló.

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), l’avís de l’accident ha entrat a les 13.35 hores i alertava d’un sinistre de trànsit entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, en el tram que passa pel municipi de Castelló.

Fins al lloc s’han desplaçat una unitat del SAMU, una unitat SVA d’infermeria i una unitat SVB per a atendre les persones afectades. Estes unitats sanitàries s’han activat de manera coordinada davant la possible gravetat de l’accident.

Els servicis mèdics han atés en el mateix punt de la carretera N-340 els dos hòmens i la dona, que presentaven politraumatismes a conseqüència de l’impacte frontal entre els dos vehicles.

Després d’una primera valoració i estabilització, els tres ferits han sigut traslladats a l’Hospital General de Castellón en ambulància, on han quedat sota observació mèdica per a continuar amb les proves i el seguiment del seu estat.

L’accident ha obligat a intervindre també altres servicis d’emergència per a garantir la seguretat a la via i facilitar el treball dels equips sanitaris en este tram de la N-340, una de les carreteres amb més intensitat de trànsit a la zona de Castelló.

Últimes notícies

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.

Morant acusa PP, Vox i Junts de bloquejar els decrets d’habitatge i de “no tindre sentiments”

La ministra Diana Morant critica que PP, Vox i Junts hagen derogat al Congrés dos decrets llei sobre habitatge i els acusa de no representar els interessos del carrer. Pilar Bernabé assegura que, davant el bloqueig de la dreta, els socialistes continuaran impulsant polítiques d’habitatge.

El Fòrum de Compra Pública de València reclama canvis per blindar una alimentació saludable

El Fòrum Internacional de Compra Pública Alimentària de València ha exigit més voluntat política, recursos i canvis normatius per convertir la compra d’aliments en una política pública estable que done suport a l’agricultura familiar i millore l’alimentació ciutadana.

Les pluges alleugen la sequera al camp valencià però colpegen el caqui de la Ribera

L’episodi de pluges ha sigut positiu per al camp valencià en general, però el granís ha arrasat fins al 100% del caqui en algunes finques de la Ribera Alta i ha causat pèrdues de 4 milions d’euros.

Un jove de 20 anys apunyala un home al carrer a Guardamar del Segura

Un jove de 20 anys ha sigut detingut a Guardamar del Segura acusat d’apunyalar dos vegades un home de 29 anys que tornava a casa del gimnàs. La víctima ha sigut atesa en un hospital i ja ha rebut l’alta mèdica.

Alerta taronja per fortes pluges tot el divendres al litoral de València

Emergències manté l’alerta taronja per pluges durant tot el divendres al litoral de València i amplia els avisos a Castelló i Alacant per la inestabilitat atmosfèrica.

Més de 30 multes en dos dies pels patinets elèctrics a Alacant

Els primers controls aleatoris de patinets elèctrics amb la nova normativa de la DGT a Alacant han acabat amb més de 30 sancions en dos dies, sobretot per falta de registre i per no portar casc obligatori.

EMT València congelarà les tarifes en 2027 i gestionarà un pressupost rècord de 266,6 milions

EMT València disposarà en 2027 d’un pressupost global rècord de 266,6 milions, un 18 % més que l’any anterior, sense pujades de tarifes i amb la previsió de contractar fins a 160 conductors i posar en marxa 218 nous autobusos.