Un vianant queda ferit greu en ser atropellat a Elx i el conductor fuig sense ajudar-lo

La Policia Local d’Elx ha detingut el conductor d’una furgoneta comercial acusat d’atropellar greument un vianant el passat 8 de juny en el polígon industrial de Las Saladas, en este municipi alacantí, i abandonar el lloc sense prestar cap ajuda a la víctima.

Segons les investigacions policials, el conductor va parar el vehicle només uns instants després de l’atropellament per a arreplegar una peça que s’havia desprès de la part davantera de la furgoneta, però tot seguit se’n va anar del lloc sense auxiliar el ferit ni facilitar les seues dades.

Com a conseqüència de l’impacte, el vianant va patir lesions de caràcter greu mentre creuava una via interior del polígon industrial. Estos polígons solen registrar un important trànsit de vehicles comercials, la qual cosa augmenta el risc d’accidents quan els vianants travessen la calçada.

Investigació de la Policia Local

La Unitat de Policia Judicial de Trànsit de la Policia Local d’Elx ha obert una investigació immediata per a identificar el responsable de l’atropellament. Els agents han analitzat imatges de càmeres de seguretat de diverses empreses de la zona i han arreplegat testimonis que van vore el succés.

A més, els policies han dut a terme diferents comprovacions documentals i mercantils per a seguir el rastre del vehicle sospitós. Este tipus de comprovacions inclouen habitualment la revisió de registres de vehicles, contractes de lloguer o documentació d’empreses vinculades a furgonetes comercials.

Les perquisicions han permés localitzar una empresa de la localitat alacantina d’Elda relacionada amb la furgoneta que buscaven. Esta connexió ha sigut clau per a avançar en el cas i acostar-se a la identificació del presumpte autor.

En coordinació amb la Policia Local d’Elda, els agents d’Elx han inspeccionat les instal·lacions de l’empresa i han localitzat allí la furgoneta. Els danys que presentava el vehicle coincidien amb els desperfectes observats durant la investigació i amb les peces localitzades en el lloc de l’accident.

Una vegada reunits estos indicis, el conductor ha sigut citat en les dependències policials d’Elx. Allí ha quedat detingut com a presumpte autor dels fets, a l’espera que continue la tramitació judicial corresponent per un sinistre viari de gran gravetat.

Des de la Prefectura de la Policia Local d’Elx han destacat la importància de la col·laboració entre els cossos policials d’Elx i Elda en este cas, així com el treball minuciós de la unitat investigadora. Segons han subratllat, esta coordinació ha sigut essencial per a aclarir un atropellament greu amb fugida del conductor i per a localitzar el seu presumpte responsable.

Últimes notícies

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.