Un home ha sigut localitzat mort este dimarts de vesprada mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig, a la comarca de l’Horta Nord, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).
L’avís al CICU ha arribat cap a les 21.35 hores per part de diversos banyistes. Estes persones han alertat que havien vist un home flotant en l’aigua, en una zona pròxima a la riba de la platja.
Reanimació sense èxit
Segons les mateixes fonts, algunes persones que es trobaven al lloc han iniciat maniobres de reanimació cardiopulmonar al banyista. Ho han fet abans que arribaren els servicis d’Emergències Sanitàries, en un intent per recuperar-lo.
Quan una unitat del SAMU ha arribat a la platja, el personal mèdic ha continuat les maniobres de reanimació. No obstant això, només ha pogut confirmar la mort de l’home, sense possibilitat de revertir la situació.
Investigació de les causes
Serà l’autòpsia la que permeta aclarir les causes exactes de la mort, segons han indicat les mateixes fonts del CICU. De moment no han transcendit més detalls sobre la víctima, ni sobre les circumstàncies prèvies al succés.












