El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera Divisió i el penúltim abans de l’inici de LaLiga EA Sports.
L’equip granota arriba a esta cita després d’haver encadenat dos victòries seguides en la pretemporada. Ha guanyat l’Albacete per 2-1 i l’Al Qadsiah per 1-0 en els seus dos últims assajos.
En estos partits anteriors, el Levante s’ha enfrontat a rivals de menor categoria. Per això, la prova contra el Vila-real es presenta com un pas endavant en el nivell d’exigència.
Defensa titular en construcció
L’entrenador, Luís Castro, ha anat definint a poc a poc l’onze tipus durant la pretemporada. En defensa, tot apunta que Mandi i Dela repetiran minuts junts en alguna fase del duel.
Esta parella de centrals està cridada, a priori, a ser la titular en l’inici del campionat. El partit davant el Vila-real servirà per afermar automatismes i comprovar la seua resposta davant un atac de Primera.
El duel també oferirà un focus especial sobre alguns jugadors. Un d’ells serà Dani Requena, que s’enfrontarà al Vila-real, club que l’ha cedit esta temporada al Levante.
Un altre nom propi és el del camerunés Etta Eyong. El migcampista va marcar dissabte passat el seu primer gol de l’estiu, precisament contra el Vila-real, equip en el qual va militar fins fa un any.
Dubtes sobre el futur de Kervin Arriaga
Una de les grans incògnites de la vesprada serà la participació o no del hondureny Kervin Arriaga. La seua continuïtat en el Levante no està garantida i el seu futur roman obert.
Arriaga només ha jugat en el primer amistós de la pretemporada, davant el Leganés. Des d’eixe partit no ha tornat a participar i la seua presència davant el Vila-real és una de les qüestions per resoldre.
El calendari de preparació del Levante s’arrodonirà amb un últim amistós el pròxim dissabte. El conjunt granota visitarà el Castellón en l’últim partit de preparació com a visitant.
Abans, al matí del mateix dissabte, el Levante disputarà un partit d’entrenament davant el seu filial en la ciutat esportiva de Buñol, a València. Servirà per repartir minuts i acabar d’afinar la plantilla abans de l’estrena oficial en LaLiga EA Sports.
FITXA TÈCNICA
Vila-real – Levante
Amistós de pretemporada disputat en la ciutat esportiva del Vila-real.












