Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del Grup Especial d’Operacions (GEO) de la Policia Nacional han trobat este dimecres al matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al seu pas per Manises, després que desapareguera ahir de vesprada mentre es banyava en esta zona.

Segons ha informat la Policia Nacional, l’home constava com a desaparegut des de la vesprada anterior. Estava banyant-se en un tram del riu situat dins del terme municipal de Manises quan, per causes que s’investiguen, va perdre de vista dels seus acompanyants.

El dispositiu de recerca es va activar després de l’avís als servicis d’emergència. Durant la nit s’han fet diverses gestions i, finalment, cap a les 11.20 hores d’este matí, efectius del GEO han localitzat el cos al llit del riu.

Condol de l’Ajuntament de Manises

L’Ajuntament de Manises ha lamentat públicament la mort del jove, veí del municipi. En un missatge en les seues xarxes socials, el consistori ha traslladat el seu condol als familiars i amics de la víctima i ha manifestat la seua proximitat en estos moments difícils.

El consistori ha aprofitat també per a recordar les recomanacions de seguretat en esta zona natural. Així, ha subratllat que el Parc Natural del Túria desaconsella banyar-se en les aigües del riu, ja que no és una àrea habilitada per al bany i pot presentar corrents, fondàries variables i altres riscos per als usuaris.

D’esta manera, el municipi incidix en la importància de respectar les indicacions dels gestors del parc i dels servicis d’emergència per a evitar nous incidents en el riu al seu pas per Manises i per altres localitats de la comarca.

Últimes notícies

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.
FILMOTECA D'ESTIU