Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

El president del Consell, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat este dimecres a València que no està gens preocupat per quan decidirà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat per a les pròximes eleccions autonòmiques, perquè considera que això no contribuirà a resoldre els problemes dels valencians.

Pérez Llorca ha defensat que el debat intern sobre el cap de cartell del PP no afecta el dia a dia de la ciutadania. Segons ha remarcat, el seu objectiu és centrar-se en la gestió i en l’aplicació de les mesures ja aprovades per la Generalitat.

Visita a l’hospital Doctor Peset

El president ha fet estes declaracions durant una visita a l’hospital Doctor Peset de València. Allí, els periodistes li han preguntat si hi havia novetats sobre el moment en què el PP farà la designació del candidat i sobre quins seran els eixos de l’inici del curs polític a la Comunitat Valenciana.

Preguntat per l’estratègia del partit, ha insistit que no li preocupa el calendari intern de la formació. Ha deixat clar que, al seu juí, el que realment espera la ciutadania són resultats concrets en serveis bàsics com la sanitat o l’educació.

Sobre l’orientació del nou curs polític, Pérez Llorca ha afirmat que ‘la gent està cansada de discussions i vol solucions’. Ha subratllat que la Comunitat Valenciana té ‘la gran avantatge’ d’haver aprovat este estiu uns pressupostos ‘ambiciosos’ de la Generalitat.

Segons ha explicat, estos comptes posen el focus en la sanitat, la vivenda, l’educació i les polítiques socials. A més, ha remarcat que l’aprovació dels pressupostos demostra que hi ha ‘estabilitat’ institucional i política en la Comunitat Valenciana.

Inici de curs centrat en els valencians

El president ha indicat que la faena de les pròximes setmanes se centrarà en ‘continuar solucionant els problemes de la societat’. També ha dit que el Consell es marcarà com a prioritat ‘dur a terme eixe ambiciós projecte de pressupostos i complir-lo escrupolosament’.

En este sentit, ha avançat que l’inici del curs polític estarà ‘centrat en els valencians’. Ha apuntat que la voluntat del seu govern és que cada decisió presupostària tinga un impacte directe en la qualitat de vida de la ciutadania.

Pérez Llorca ha destacat que esta és ‘la legislatura de les inversions’ en sanitat. Ha assegurat que ‘pràcticament en qualsevol àrea de la salut de tota la Comunitat Valenciana hi ha obres de millora, o nous hospitals, o nous centres de salut, des de Vinaròs fins a Orihuela’.

Ha avançat que el Consell mantindrà esta línia d’actuació durant tota la legislatura. Segons ha explicat, l’objectiu és reforçar l’atenció sanitària tant en grans ciutats com en municipis més menuts, perquè tots disposen d’instal·lacions adequades.

A més, ha afegit que es continuarà treballant en la mateixa direcció en matèria de polítiques socials. El president ha remarcat que estes actuacions han de servir per a donar resposta a col·lectius vulnerables i per a reforçar la cohesió social en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Dimecres ennuvolat a la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa en l’interior

Este dimecres s’espera cel ennuvolat a la Comunitat Valenciana, pluges febles sobretot al sud i un descens lleuger de les màximes en l’interior.

Mesa electoral en les eleccions generals: com saber si t’ha tocat, quines excuses pots presentar i quant es cobra

Els ajuntaments designen per sorteig els presidents, els vocals i els suplents. La notificació explica el càrrec assignat i permet iniciar els tràmits si hi ha un impediment justificat.

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.